ArnoldMARIMarvelous DesignermayaNUKEThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگجلوه های ویژهحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن

The Gnomon Workshop - Character Modeling for Production

آموزش مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن

مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن

 

در این دوره آموزشی از شرکت The Gnomon Workshop ، مربی دوره Krystal Sae Eua ، نکات ضروری و ورک فلو را برای یک آرتیست کاراکتر در فیلم و صنعت VFX  تجاری پوشش می دهد ، ایشان تکنیک های مدیریت زمان را نشان و به طور روزانه به عنوان یک Lead تکسچرینگ و مدلسازی استفاده می کند . ایشان به تفحص ورک فلوی شخصی برای ایجاد یک asset  آماده تولید که تمیز و مناسب است برای ریگینگ و تکسچرینگ می پردازد . نسبت های بدن ، آناتومی ، اسکالپتینگ و ری توپولوژِی ، ورک فلوی مدلسازی لباس از مارولوس دیزاینر به مایا  از جمله موضوعات مورد بحث این دوره می باشد. چگونگی ایجاد UV مناسب ، نحوه اسکالپ منافذ دقیق با استفاده از تکسچر های displacement  با رزولیشن بالا ، نحوه بیک نقشه displacement  از زیبراش و رندر نهایی در موتور آرنولد از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی ، ارائه شده از سافت ساز ، خواهید آموخت.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • سفارشی کردن اینترفیس زیبراش
  • مدلسازی لباس
  • اسکالپتینگ لباس
  • مدلسازی پراب و اسکالپتینگ مو
  • ری توپولوژِی
  • سازمان دهی UV
  • ورک فلوی تکسچرینگ XYZ
  • بیک نقشه Displacement  و رندرینگ در آرنولد
  • و …

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Character Modeling for Production

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 4 ساعت و 5 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Krystal Sae Eua

نرم افزار : Marvelous designer , Arnold , Mari , Nuke , Maya , Zbrush

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Character Modeling for Production

In this title, Krystal Sae Eua covers her essential tips and workflow for a character artist in the film and commercial VFX industry. She demonstrates the time-management techniques she uses on a day-to-day basis as a Modeling and Texturing Lead. She also delves into her personal workflow for creating a production-ready asset that is clean and suitable for rigging and texturing. Krystal discusses body proportions, anatomy, sculpting, and retopology. She then covers costume modeling workflows from Marvelous Designer to Maya. Next, she moves onto how to create proper UVs and how to sculpt detailed pores using hi-res displacement textures. Finally, she goes over how to bake displacement maps from ZBrush, and how to plug them in for final presentation using the Arnold renderer

01. Introduction
02. Custom ZBrush UI
03. Body Part 1
04. Body Part 2
05. Body Part 3
06. Clothing Modeling
07. Clothing Sculpting Polypaint
08. Prop Modeling and Hair Sculpting
09. ReTopo
10. Body UVs Reprojection
11. UVs Organization
12. Details
13. Texturing XYZ Workflow
14. Final Displacement Baking and Arnold Rendering
15. Final Words

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.2 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا