آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » Maya » آموزش ساخت فضای شهری و ساختمانی با CityEngine

آموزش ساخت فضای شهری و ساختمانی با CityEngine

آموزش مایا

ساخت فضاهای شهری و ساختمان با انجین CityEngine

در این دوره آموزشی 7 ساعته، ماتیاس بوالیر، نحوه ایجاد مجموعه فیلم های دیجیتالی رویه ای را آموزش می دهد ودر یک مجموعه آموزشی بر روی انتقال کارامد رویکرد کلی هنر مفهومی کار میکند و موضوعات مهم از قابلیت هدایت و طراحی مدلسازی پروسه ها برای یک برنامه کاربردی مبتنی بر شات را آموزش می دهد.

ابتدا، با مقدماتی از رندر Esri CityEngine  و NextLimit’s Maxwell این دوره آموزشی را آغاز مینماییم. به علاوه، مثال هایی از مجموعه دوبی در CityEngine را در آینده ای نزدیک ارائه می دهیم. سپس برای نشان دادن نحوه ایجاد یک ثانیه ، مجموعه مشابه از ابتدا را به شما عزیزان می آموزیم.

مربی این دوره، ماتیاس بوالیر، با استفاده از پایپ لاین اسکریپت ارائه شده که طراحی مجدد سریع را شامل می شود، همه هندسه ها را به مایا می آورد و صحنه را در Maxwell Render رندر می نماید و با استفاده از شیدرهای نهایی آنها را ارجاع می دهد. درنهایت وارد کار فتوشاپ سفارشی می شود و هر رندر را برای کیفیت نهایی روتوش می کند. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • خلاصه آموزش
  •  معرفی مات و Favela Set
  •  تمرین و اهداف
  •  معرفی CityEngine
  • معرفی ماکسول رندر
  •  معرفی MEL و پایتون
  •  PRF Prefs
  •  مفهوم هنر
  •  راه اندازی پروژه
  • پایپ لاین اسکریپت شده
  •  ارائه تنظیمات
  •  معرفی CGA
  •  ایجاد دارایی
  •  مجموعه نمونه و نظریه قانون
  •  تنظیمات
  •  کار ارسال در فتوشاپ
  •  خروجی
تصاویراین دوره آموزشی:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – CityEngine in VFX Shot Based Approach To High Quality Procedural Film Sets

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 7  ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 23

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره : Matthias Buehler

نرم افزار : photoshop , maya

توضیحات انگلیسی

The Gnomon Workshop – CityEngine in VFX Shot Based Approach To High Quality Procedural Film Sets

In this seven hour lecture, Matthias Buehler discusses the creation of procedural digital film sets. He focuses on a practical approach towards efficiently translating concept art into a procedurally generated set, addressing the important topics of directability and designing the modeling procedures for a specific, shot based application. He continues with introductions to Esri CityEngine and NextLimit’s Maxwell Render. Further on, he presents an example of a near-futuristic Dubai-esque set in CityEngine, then continues to show how to create a second, similar set from scratch. Using a proposed scripted render pipeline that allows rapid design iterations, he ports all geometries to Maya to render the scene in Maxwell Render, using the automatically referenced final shaders. Finally, he steps through a custom PhotoShop action, to retouch each rendering to final quality.

فصول دوره

1. Training Outline
2. Intro Matt And Favela Set
3. Copyright Notes
4. Training Focus And Goals
5. Intro To CityEngine part 1
6. Intro To CityEngine part 2
7. Intro To Maxwell Render
8. Intro To MEL And Python
9. PRT Prefs
10. Concept Art
11. Project Setup
12. Scripted Pipeline
13. Render Setup
14. Intro To CGA Part 1
15. Intro To CGA Part 2
16. Asset Creation
17. Example Set And Rule Overview
18. Set From Scratch Part 1
19. Set From Scratch Part 2
20. Post Work In Photoshop
21. Outro

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *