آموزش ایجاد تفنگ در Modo

آموزش فتوشاپ

اموزش طراحی تفنگ در مودو

در این دوره آموزشی، تور فریک ، تکنیک هایش در مودو را برای طراحی، مدلسازی و تکسچر یک اسلحه علمی تخیلی ارائه مینماید.تور با راه اندازی صحنه، کارش را شروع می کند و به منظور تست عملکرد و اطمینان از تمام کارها در زمان انجام طراحی، یک راه انداز انیمیشن پایه را برای اسلحه ارائه مینماید.
زمانیکه این اسلحه را می سازید، تور یک کتابخانه kitbash و بولین برای آن ایجاد می کند واز آن نهایت استفاده را میکند. ایشان ، در مرحله اصلاح و جزئیات ابزارهای مدلسازی مودو و مفاهیم و مدلهای های پولی را به طور سریع آموزش می دهد.
در فصل آخر، تور، تنظیم شیدرها و متریالها برای رندر نهایی و نحوه استفاده از شیدرهای مودو و افکتهای رویه ای را بدون نیاز به رفتن در UV مپینگ، نشان میدهد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • طراحی Blockout
  • طراحی refinement
  • دیتیلینگ و شیدینگ اولیه
  • متریال سازی
  • رندرینگ نهاییی
  • و ….
تصاویراین دوره آموزشی:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Gun in Modo with Tor Frick

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره :4 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 8

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره : Tor Frick

نرم افزار : photoshop , modo

توضیحات انگلیسی

The Gnomon Workshop – Creating a Gun in Modo with Tor Frick

In this tutorial, Tor Frick shares his techniques in Modo to design, model and texture a sci-fi gun. Tor begins with scene setup and a basic animation setup for the gun, in order to test functionality and to make sure that everything works while blocking out the design. While building the gun, Tor sets up a small kitbash and boolean library, and explains how best to use them. In the refinement and detailing phase, he dives deeper into Modo’s modeling tools and how to quickly create concept and high-poly models. In the last chapter, Tor goes through, in detail, how to set up the shaders and materials for the final renders, and how to leverage some of Modo’s shaders and procedural effects without the need to go into UVmapping.

فصول دوره

00. Preview
01. Introduction
02. Design Blockout
03. Design refinement Part 1
04. Design refinement Part 2
05. Design refinement Part 3
06. Detailing and basic shaders Part 1
07. Detailing and basic shaders Part 2
08. Materials and rendering

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

خانم یادگار

نگین یادگارهستم . لیسانس مدتیه فعالیتم رو در سایت سافت ساز در حیطه تولید محتوا شروع کردم . جذابیت های کار وقتی برای خسته شدن نمیذاره .روزمرگی تکراری رو با تازگی دنیای مجازی و نرم افزار های بروز به یه گذر شیرین تبدیل کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن