آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » Maya » آموزش ایجاد انیمیشن اول شخص برای بازی

آموزش ایجاد انیمیشن اول شخص برای بازی

بازی سازی

آموزش بازی سازی  و انیمیشن  در آنریل و مایا

این دوره آموزشی برای انیماتورهایی می باشد که می خواهند بر روی ایجاد اولین انیمیشنهای شخصی، جهت استفاده در پروژه بازی تمرکز نمایند.

بیل بکلی، طراح بازی و کارگردان انیمیشن، تکنیک ها و تمارینی که در طول تجربه کاری خود در بازی سه گانه FPSانجام داده است را به شما عزیزان نشان میدهد. هم چنین او بر اهمیت ایجاد یک ورک فلو برای اطمینان از جزئیات گیم پلی مناسب مانند ترکیب، تایمینگ، کامپوزیشن، تکرار و مونتاژ در موتور، تاکید می کند.

بیل از پروژه اولین قالب انسانی که آنریل ایجاد میکند، استفاده می کند: اینگونه است که یک انیماتور میتواند یک کار تابعی را بدون نگرانی از کدنویسی آن نمایش دهد. بیل، این دوره آموزشی را از طریق ایجاد یک انیمشن پایه بی اساس که نقطه شروع ایجاد دیگر انیمیشن ها می باشد، شروع می کند.

در ادامه یک آتش را ایجاد می کند و انیمیشنی را که دارای ریگ کاراکتر و یک ریگ اسلحه می باشد را دوباره فراخوانی میکند.  نحوه انتقال آن اَسِت ها در آنریل ، درحالیکه نقاط تماس و تایمینگ آن حفظ شود و همچنین چگونگی دستکاری بلوپرینتهای موجود در آنریل را برای دستیابی به بهترین شکل و ایجاد احساس برای انیمیشن شما، آموزش می دهد .

این دوره آموزشی برای همه انیماتورهایی می باشد که علاقه مند هستند که بخشی جدایی ناپذیر از توسعه این کار ارزشمند باشند. با سافت ساز همراه باشید.

تصاویری از این دوره آموزشی :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
درحال بارگذاری...
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :  The Gnomon Workshop – Creating First Person Shooter Animations for Games

سطح : –

زمان کل دوره :  3.06 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 9

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  ندارد

مربی دوره : Bill Buckley

نرم افزار :  Unreal Engine – maya

توضیحات انگلیسی

The Gnomon Workshop – Creating First Person Shooter Animations for Games

This tutorial is for animators that want to focus on creating first person animations to be used within a game project. Veteran game developer and Animation Director, Bill Buckley, showcases techniques and practices that he has used throughout his career on triple A FPS game titles. He stresses the importance on establishing a work flow to ensure proper gameplay specifics such as blending, timing, composition, iteration and assembly in engine. Bill utilizes a first person template project that Unreal provides; this is so an animator can jump right into showcasing functional work without worrying about coding. Bill starts the tutorial by creating a base idle animation that is used as a starting point for all other animations created. He then creates a fire and a reload animation that utilizes both the character rig as well as a weapon rig, then showing how to successfully transfer those assets into Unreal while maintaining precise contact points and timing. Bill also shows how to manipulate existing blue prints within Unreal to achieve the best look and feel for your animations. This tutorial is a must for any animator that has a desire be an integral part of the development of a First Person Shooter title

عناوین دوره آموزشی

00. Preview
01. Introduction
02. Creating Idle Pose
03. Creating Idle Animation
04. Refining Idle and Fire Animation
05. Reload Animation Blockout
06. Reload Animation Timing
07. Reload Animation Polishing
08. Animation Export
09. Functionality in Unreal

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *