Max RivephotoshopThe Gnomon WorkshopvrayZBrushآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش کلیدی ایجاد تصاویر هنری برای فیلم و بازی

Creating Key Art Illustration for Film and Games

آموزش کلیدی ایجاد تصاویر هنری برای فیلم و بازی

آموزش کلیدی ایجاد تصاویر هنری برای فیلم و بازی

 

در این دوره آموزشی از سایت The Gnomon Workshop ، مدرس الکس نایک رویکردش از استفاده ابزار های دوبعدی و سه بعدی را برای ترکیب یک نمایش از آرت ورک کی نمایش می دهد که هدف از آن ساخت یک فیلم با استفاده از یک صحنه اکشن از “جنگ جهانی ” می باشد.

الکس با مخلوطی  از تکنیک photo-bashing  و اسکچ کردن دو بعدی در فتوشاپ شروع می کند در ادامه، مدیریت لایه ، کامپوزیشن ، طراحی و ایجاد حالت را به طور موثر و کارآمد آموزش میدهد. سپس وارد zbrush و 3ds Max می شود که asset های قهرمان را با استفاده از V-Ray RT رندر و مدلسازی می کند .

در دو فصل آخر الکس تمامی عناصر را جمع آوری می کند و نورها و جزئیات یک نمایش را برای آماده سازی وضعیت نهایی پولیش را تنظیم مینماید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مقدمه ایی بر دوره
  • اسکچ 2D و لایوت در فتوشاپ
  • استفاده از 3D برای تصویر
  • ایمپورت عناصر رندر شده
  • جمع آوری دارایی ها
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید :

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Key Art Illustration for Film and Games

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 5

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Nice

نرم افزار : photoshop ، zbrush ، 3d max ، vray

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating Key Art Illustration for Film and Games

In this tutorial, Senior Concept Illustrator Alex Nice demonstrates his process of using 2D and 3D tools to compose an illustration of key artwork for film by creating a dynamic action scene from the ‘War of the Worlds’. Alex begins with a mixture of photo-bashing and 2D sketching in Photoshop. In this phase, he covers efficient layer management, composition, design and establishing mood. He then moves on to ZBrush and 3ds Max where he models and renders out the hero assets using V-Ray RT. In the last two chapters, Alex assembles all of the elements, adjusts the lighting and details the illustration to a final polished state ready for presentation.

01. Introduction

02. 2D Sketching and Layout in Photoshop

03. Using 3D for Illustration

04. Importing the Rendered Elements

05. Assembling Our Assets

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا