آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » رندرينگ » Marmoset Toolbag » آموزش ایجاد پراب برای بازی شماره 2

آموزش ایجاد پراب برای بازی شماره 2

The Gnomon Workshop - Creating Props for Games Volume 2

آموزش ایجاد پراب برای بازی

از طریق ساده سازی و استکینگ مفاهیم ساده برای اعمال، هنرمند میتواند تکسچر های پیچیده ای را برای هر نوع اَسِتی ایجاد نمایند.آنچه که در آموزش شماره اول با آماده سازی ها برای بازی آغاز کردیم را ادامه می دهیم.

هنرمند محیطی ارشد نیک رینالدز، از طریق استفاده از قدرت Allegorithmic  سابستنس پینتر آموزشش را آغاز می نماید. نیک ، از طریق شماره 2 آموزش  که اصول و مبانی منابع دنیای واقعی را شرح می دهد، همه آنچه را که در مارموست، آنریل و پینتر مشاهده میکنید را آموزش می دهد. هنگامیکه، به طور کامل اصول مورد آزمون قرار گرفت، تمرینهایی برای مدل ایجاد شده در شماره 1  با استفاده از سابستنس پینتر ، Photoshop, PureRef, Marmoset Toolbag و موتور آنریل به شما داده می شود.

در پایان این دوره آموزشی، بیننده ها اعتماد به نفس و درکی مناسبی از تکسچر را برای اَسِت های خودشان خواهند داشت و برای رسیدن به نتایج سریع از پروژه های بازی ریل تایم با اعتماد به نفس بیشتری کار خواهند کرد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • معرفی پروژه
  • معرفی پینتر
  • ژنراتور ماسک
  • شکستن متریال
  • بلوک متریال
  • متریال آب و هوا -طبیعت
  • پولیش
  • اکسپورت به موتورهای بازی
  • و …
تصاویری از این دوره آموزشی:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Props for Games Volume 2

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 8 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري :  16

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : NICK REYNOLDS

نرم افزار : Unreal – Marmoset Toolbag – Photoshop

توضیحات انگلیسی

The Gnomon Workshop – Creating Props for Games Volume 2

By simplifying the process and stacking simple-to-apply concepts, artists can create intricate textures for any type of asset. Continuing what was started in Creating Props for Games Vol. 1, Senior Environment Artist Nick Reynolds will stay non-destructive and open to iteration by utilizing the power of Allegorithmic Substance Painter. Nick begins Vol. 2 by explaining the fundamentals of physically based rendering (PBR) workflow with easy-to-follow examples and explanations showing real world references and comparing them to what we see in Painter, Unreal and Marmoset Toolbag. Once the foundations are fully examined, the lessons are applied in practice on the model created in Vol. 1 using Substance Painter, Photoshop, PureRef, Marmoset Toolbag and Unreal Engine. By the end of this tutorial, viewers will have the confidence and understanding to texture their own game assets from start to finish, moving forward with confidence through all the steps and hurdles involved in getting a great result for your real-time game project.

عناوین دوره

1. Project Introduction
2. PBR Lecture
3. PBR Lecture – Roughness
4. PBR Lecture – Metallic and Specular
5. Painter Introduction
6. Mask Generators
7. Material Break up
8. Material Breakup – Metal
9. Material Block in
10. Material Weathering
11. Weathering – Nature
12. Decals
13. Polish
14. Polish continued
15. Final Touches
16. Exporting to Game Engines

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *