آخرین خبرها
خانه » فیلم های آموزشی » سه بعدی و گرافیک » سه بعدي و انيميشن » 3ds Max » توسعه بصری هنری محیط در آنریل و فتوگرامتری

توسعه بصری هنری محیط در آنریل و فتوگرامتری

آموزش Unreal

آموزش توسعه بصر ی هنری محیط

این کارگاه برای هنرمندان طراح محیط سطح متوسط و پیشرفته صنعت بازیسازی تدارک دیده شده است که میخواهند مهارتهای ساخت محیط براساس عکس و پارامترهای واقعی در موتور انریل انجین رو افزایش بدهند.
در این دوره , بریان رکتنوالد ،تمام پروسه رویکردها و تکنیکهای ساخت صحنه,نقشه,بازسازی,دوباره سازی و تجمیع و ساخت مدل لوپلی و رئال تایم با استفاده از تکسچر های تکرار شدنی رو از ابتدا تا انتها با استفاده از عکسهای واقعی به کمک نرم افزار های تریدی مکس زیبراش و مارموست تولبگ به شما خواهد اموخت .
برایان در مورد حجاری سنگ توضیحاتی رو ارائه میده و سپس سنگ ها رو با استفاده از نرم افزار سابستنس پینتر و عکسهای واقعی به عنوان بیس اولیه کار تکسچر خواهد کرد. بعد از ساخت همه ابجکتهای قابل استفاده و تکسچر شده برایان به فلسفه و رویکرد چینش اشیا میپردازه که به ارایش و سازماندهی و تنظیمات محیط بازی ختم میشه.
در نهایت. بریاین یک صحنه بیابانی رو در انریل انجین باز سازی میکنه که از مهارتهای ساخت متریال های انریل انجین و نورپردازی و همچنین اشیا ماژولار نیز بهره کافی رو خواهید برد.با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • رفرنس
  • کانسپت سه بعدی
  • مقدمه ایی بر فتوگرامتری
  • تجهیزات Photogrammetry
  • فتوگرامتری برای مدل
  • فتوگرامتری برای تکسچر
  • اسکالپ سنگ در زیبراش
  • تکنیک های سابستنس پینتر
  • Asset Gyms
  • نورپردازی و متریال Unreal
  • جمع آوری صحنه Unreal
  • و …
تصاویراین دوره آموزشی:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Environment Art Lookdev Using Unreal & Photogrammetry

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره :2.31  ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 12

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره : Brian Recktenwald

نرم افزار : photoshop,recap,3ds max,marmoset toolbag,zbrush,unreal,substance painter

توضیحات انگلیسی

The Gnomon Workshop – Environment Art Lookdev Using Unreal & Photogrammetry

This workshop is for intermediate to advanced environment artists in the games industry that want to hone new skills in photogrammetry to assemble a look-dev environment using Unreal. In this title, Brian Recktenwald goes over the entire process from start to finish and addresses different approaches and techniques used to create a photorealistic, yet stylized, scene. Planning, capturing, clean up and creation of real-time ready models and tileable textures is gone over in detail using Reality Capture, 3ds Max, Marmoset Toolbag and ZBrush. Brian discusses sculpting techniques for rocks using ZBrush and then textures one using Substance Painter with the photo scanned textures as a base. After he has all of the game-ready assets, he goes over the philosophy and approach of “asset gyms” that are often used in production settings to help organize and prep the scene for assembly. Finally, Brian assembles a desert scene in Unreal breaking down material creation, lighting and general philosophies regarding building modular environments for games

فصول دوره

01. Introduction
02. Reference
03. 3D Concept
04. Photogrammetry Intro
05. Photogrammetry Equipment
06. Photogrammetry for Models
07. Photogrammetry for Textures
08. ZBrush Rock Sculpting
09. Substance Painter Techniques
10. Asset Gyms
11. Unreal Materials and Lighting
12. Unreal Scene Assembly

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز



  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *