مقدمه ایی بر ابزار UV در Autodesk Maya 2018

آموزش مایا

آموزش ابزار یووی در مایا 2018

در این سری ویدیو از هنرمند سی جی Eric Keller ، ابزارهایی مپپینگ یووی پیشرفته را که در Autodesk Maya 2018’s UV Toolkit معرفی شده است را به شما مراجعین عزیز آشنا می کند. اریک، چگونگی استفاده از ابزارها را برای ایجاد مختصات تکسچر یووی باکیفیت حرفه ایی،  برای بازی ها و جلوه های بصری نشان می دهد.

علاوه بر این،  ایشان ورک فلو های ویرایش مختصات تکسچر را برای نرم افزار های Headus UV Layout و زیبراش معرفی مینماید. مثالهایی از قابلیت های این رویکرد در هر دوی مدلهای سطح سخت و ارگانیک را نشان میدهد.

مپینگ مختصات تکسچر یووی مناسب ،بخش مهمی از آماده سازی مدلها برای تکسچرینگ است. مهارت با ارزشی برای مدلرها و هنرمندان تکسچری که در صنعت بازی و جلوه های ویژه کار میکنند ، خواهد بود. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • مروری بر پروژه
  • منوهای UV Editor
  • جعبه ابزار UV
  • ایجاد مختصات تکسچر UV برای Skaarj
  • ویرایش یووی برای دهان Skaarj
  • ایجاد یووی برای بدن ، زره Skaarj
  • کار با UV در زیبراش
  • مقدمه ایی بر Headus UV Layout
  • استفاده از UV Layout برای ویرایش Skaarj
  • ویرایش یووی سطوح سخت ، لامپ ، ماشین
  • انیمیشن یووی در مایا و مارموست
تصاویری از این دوره آموزشی:

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to the UV Toolkit in Autodesk Maya 2018

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 7 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري :20

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Eric Keller

نرم افزار : Maya

توضیحات انگلیسی

The Gnomon Workshop – Introduction to the UV Toolkit in Autodesk Maya 2018

In this video series veteran CG artist Eric Keller introduces the advanced UV mapping tools found in Autodesk Maya 2018’s UV Toolkit. Eric demonstrates how to use the tools to create professional quality UV texture coordinates for both games and visual effects. In addition he introduces texture coordinate editing workflows for Headus UV Layout and Pixologic’s ZBrush. The examples in this series feature approaches for both organic and hard surface models. Proper UV texture coordinate mapping is an essential part of preparing models for texturing. It is a valuable skill for modelers and texture artists who work professionally in the game and visual effects industry. The models used in the example features work by Ben Erdt, Senior Creature Artist at Guerrilla Games, Sophie Quagebeur, VFX artist at The Mill and Perry Leijten, Senior Technical Artist, Square Enix Tokyo who provided the Skaarj Rig that can be downloaded for free on his Gumroad.

عناوین دوره

01. Introduction
02. Project Overview
03. UV Editor Menus
04. The UV Toolkit
05. Creating UV Texture Coordinates for Skaarj
06. Editing UVs for Skaarj’s Mouth
07. Skaarj UV Editing Continued
08. Creating UVs for Skaarj’s dreads
09. Creating UVs for Skaarj’s Body
10. Creating UVs for Skaarj’s Armor
11. Creating UVs for Skaarj’s Armor Continued
12. Laying out Skaarj’s UVs
13. Working with UVs in Pixologic’s ZBrush
14. Introduction to Headus UV Layout
15. Using UV Layout to Edit Skaarj
16. Hard surface UV Editing: The University
17. UV Editing the Lamp
18. UV Editing the Lamp Continued
19. UV Editing the Car
20. Animating UVs in Maya and Marmoset

 

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
طراحی آشپزخانه کلاسیک

گشین خسروی

من با علاقه خاصی که به نرم افزار ودنیای وب داشتم و روز به روز که شاهد پیشرفت دنیای تکنولوژی بودیم، سعی کردم دنبال علایقم برم و از وقتی که فعالیت در سایت سافت ساز رو شروع کردم جذابیت های کاری زیادی برام داشته و ما با یاری شما دوستان عزیز پیشرفت های چشمگیری داشتیم وبه همین منظور سعی می کنیم بهترین ها را در اختیار بهترینها بزاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن