mayaThe Gnomon Workshopآموزشانیمیشنساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت انیمیشن مبارزه برای بازی ها در Maya

The Workshop - Combat Animation for Games

آموزش ساخت انیمیشن مبارزه برای بازی ها در Maya

ساخت انیمیشن مبارزه برای بازی ها در Maya

 

این دوره آموزشی از شرکت The Gnomon Workshop ، نحوه ایجاد انیمیشن های جذاب و پویا در یک روش گام به گام که توسط بسیاری از انیمیشن ساز های حرفه تعلیم داده در نرم افزار Maya ، را ارائه می دهد . پایه اصلی مبارزه شامل نظم قوی، زمان تهاجمی و تجدید نظر است.

جیسون شام انیماتور ارشد رویکردش را از ایده اولیه تا پولیش نهایی به اشتراک میگزارد و ایشان با مقدمه ای بر درس the Gnomon Bounty Hunter rig in Maya آغاز و در ادامه مفاهیم یک مبارزه موفقیت آمیز شامل شخصیت ، انرژی و جریان ، ساخت یک ایده خوب و اجرای آن به وسیله سه فاز اول و دوم و فاز پولیش را آموزش می دهد.

پس از پایان این آموزش به درکی قوی از ایده پردازی دست می یابید و انیمیشن های مبارزه را با استفاده از ورک فلو که شامل استفاده از رفرنس ، پوزهای کلیدی، ری تایمینگ، کلید های breakdown ، و کمان می باشد را ایجاد می نماید  با سافت ساز همراه باشید.

سرفصل های  این دوره آموزشی :

01. مقدمه
02. مبارزه با ایده و هدف
03. مقدمه ای بر تجهیزات کاراکتر
04. یافتن پست های کلیدی در رفرنس
05. راه اندازی اسلحه و حالت بیکاری
06. فاز اول – کلید برای حمله اول
07. فاز دوم – کلید برای حمله دوم
08. فاز اول – کلید برای حمله سوم
09. فاز دوم – ریتایمینگ انیمیشن شما
10. فاز دوم – کلید های شکست
11. فاز پولیش – کمان

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Workshop – Combat Animation for Games

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4 ساعت و 20 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jason Shum

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

The Workshop – Combat Animation for Games

This tutorial teaches how to create dynamic and exciting combat animations in a step-by-step method that is used by many professional animators. The core foundations of combat are covered such as strong posing, aggressive timing and appeal. Riot Games’ Senior Animator Jason Shum shares his process from the initial idea stage to final polish. He begins with an introduction to the Gnomon Bounty Hunter rig in Maya, followed by a lecture on the concepts of successful combat including personality, energy and flow. He then works through generating a good idea and executing it via first, second and polish passes. Students will gain a strong understanding of how to ideate and build a combat animation using a workflow that includes the use of reference, key poses, retiming, breakdown keys and arcs

Chapter List :

00. Preview
01. Introduction
02. Combat Idea and Intention
03. Introduction to the Character Rig
04. Find the Key Poses in your reference
05. Setting up Weapon and Idle Pose
06. First Pass – Key Poses for First Attack
07. First Pass – Key Poses for Second Attack
08. First Pass – Key Poses for Third Attack
09. Second Pass – Retiming your animation

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.7 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا