KeyShotmayaSubstance DesignerSubstance PainterUartsyXNormalZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگساخت بازیشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش فوق العاده ایجاد موجود برای بازی

Uartsy - Creature Creation For Games

آموزش فوق العاده ایجاد موجود برای بازی

 

در این دوره آموزشی از شرکت Uartsy ، مربی دوره Damian Szeibert ، به طراحی 3 کاراکتر خواهد پرداخت . این دوره ورک فلو های متعددی را برای ایجاد موجودی کامل و متقاعد کننده برای بازی های ویدیویی با استفاده از انواع ابزارها از مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می دهد  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • اسکالپ آناتومی موجود با استفاده از مکانیک موجود در دنیای واقعی
  • حفظ جذابیت و چشم انداز در اجرای هنر مفهومی
  • انسجام آناتومیک ، فیزیولوژیکی و مورفولوژیکی
  • بهینه سازی ورک فلو برای ساده سازی ری توپولوژی پیچیده ، UVing  و تولید نقشه
  • ساخت پرزنتیشن ریل تایم خیره کننده در Unreal
  1. ایجاد یک Nooblidon – زمان : 3 ساعت و 35 دقیقه
    • مدلسازی یک موجود NPC  کوچک در Maya و ZBrush
    • اصول تکسچرینگ در ZBrush
    • ایجاد توپولوژی مرتب در ZBrush
    • تولید UV ، نقشه تکسچر و Height  در ZBrush
    • استفاده از رندر ریل تایم Maya  و Keyshot
  2. اسکالپ یک دشمن درنده – زمان : 4 ساعت و 38 دقیقه
    • اسکالپ آناتومی موجود با استفاده از مکانیک موجود در دنیای واقعی
    • به حداکثر رساندن کنترل مش ZBrush برای اسکالپ
  3. توپولوژی مرتب شده – زمان : 9 ساعت و 10 دقیقه
    • اصول توپولوژی مرتب
    • ری توپولوژی با ابزار مدلسازی Maya 2015
  4. قرار دادن روی Polish  – زمان : 2 ساعت و 17 دقیقه
    • تکنیک های Photoshop  و ZBrush برای تولید تکسچر
    • ایجاد نقشه و یو وی با Maya
    • استفاده از Marmoset Toolbag برای پرزنتیشن دینامیک
  5. ایجاد یک کرگردن – زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه
    • انسجام آناتومیک ، فیزیولوژیکی و مورفولوژیکی
    • مدیریت یک پروژه کاراکتر پیچیده بازی
    • حفظ جذابیت و چشم انداز در اجرای هنر مفهومی
  6. مجسمه سازی برای مطابقت با مقیاس – زمان : 2 ساعت و 0 دقیقه
    • اسکالپ نورپردازی و The ZBrush Blockout
    • رفرنس اسکالپتینگ در ZBrush
    • ساخت موجود از The Bones Out
  7. حفاری عمیق و اضافه کردن عناصر پیچیده – زمان : 8 ساعت و 40 دقیقه
    • اسکالپ جزییات با استفاده از آلفا ، اصلاح براش و Surface Noise
    • آماده سازی مو و خز با Fibermesh برای تولید مو مسطح
    • مدلسازی سطح سخت عناصر موجود با ZBrush
  8. بهینه سازی ورک فلو – زمان : 5 ساعت و 25 دقیقه
    • ساده سازی ری توپولوژی پیچیده
    • UVing با مایا و زیبراش
    • ایجاد نقشه با xNormals
  9. ایجاد رنگ و متریال – زمان : 2 ساعت و 40 دقیقه
    • نکات انتخاب رنگ و تکسچر برای بازی
    • تکسچرینگ با Photoshop،ZBrush،Substance Designer،Substance Painter
  10. ریگینگ – زمان : 4 ساعت و 0 دقیقه
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Uartsy – Creature Creation For Games

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 44 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 219

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Damian Szeibert

نرم افزار : ZBrush, Maya , Substance Designer, Substance Painter, Xnormals, Keyshot

زیرنویس : ندارد

Uartsy – Creature Creation For Games

In this 10-week course you will be creating 3 characters, ordered much like any RPG (role-playing game); beginning with the simple and grinding your way into the complex and most rewarding. The course will cover multiple workflows for creating compelling creatures for video games using a variety of tools, from introductory to advanced. Most importantly, while providing you with all the technical knowledge you can handle, we aim to make this course 10 weeks of intense fun for any artist with a passion for real-time beasties.

The 5 most important lessons:

Sculpting creature anatomy using real world creature mechanics
Maintaining aesthetic appeal and vision in concept art implementation
Reconciling the anatomical, physiological and morphological in the odd and fantastic
Workflow optimization for simplifying complex retopology, UVing and generating maps
Building a stunning realtime creature presentation in Unreal

01 Shirts & Tops
02 Jackets & Coats
03 3-piece Suites
04 Sleeves
05 Marvelous Extras Bathing Robe workshop
06 Skirts
07 Dresses
08 Pants
09 Capes & Cloaks
10 Hoods & Hats
11 Military Clothes Workshop


Project 1 : Building a Nooblidon
Lecture 1 08:04 Introduction
Lecture 2 15:37 Course Explanation
Lecture 3 13:19 Gathering Reference Part 1
Lecture 4 14:58 Setting Up for Sculpting
Lecture 5 08:02 Gathering Reference Part 2
Lecture 6 13:37 Creating the Head
Lecture 7 20:49 Creating the Body
Lecture 8 06:32 Introduction
Lecture 9 14:46 Opening Jaw
Lecture 10 12:40 Working With Freeze SubD
Lecture 11 17:39 Working With ZRemesher
Lecture 12 15:56 Sculpting And Remeshing Eye
Lecture 13 14:21 Skin Detailing
Lecture 14 12:42 Enhancing Wrinkles
Lecture 15 08:58 Polypainting Primary Details
Lecture 16 09:57 Polypainting Secondary Details
Lecture 17 16:49 Polypainting Tertiary Details
Lecture 18 11:17 Uving and Exporting
Lecture 19 10:40 Bringing It Into Maya

Project 2 : Detailing And Rigging In ZBrush And 3DS Max
Lecture 1 18:44 Design and Silhouette for a Mount/Mid level Mob
Lecture 2 09:18 Setting Up Image Plane and Refrences
Lecture 3 15:07 Establishing Major Forms
Lecture 4 14:02 Forming the Legs and Starting the Head
Lecture 5 13:47 Shapeing the Head and Neck
Lecture 6 12:05 Shapeing the Torso
Lecture 7 15:36 Refining the Rear Legs and Forms
Lecture 8 12:43 Refining the Head
Lecture 9 13:29 Useing Refrences to Define the Head
Lecture 10 08:47 Finding Examples to Help the Direction of the Creature
Lecture 11 06:28 Sculpting the Back and Q&A
Lecture 12 11:54 Critique – Justin
Lecture 13 94:05 Critique – Simon
Lecture 14 13:19 Critique – Ashe
Lecture 15 07:33 Critique – Marcos
Lecture 16 13:38 Critique – Christian

Project 3 : Leveling Up – Ordered Topology

Lecture 1 19:06 Adjusting And Modifying
Lecture 2 07:09 Adding The Tongue
Lecture 3 09:04 Sculpting Feet
Lecture 4 08:48 Remeshing Sculpt
Lecture 5 16:10 Cean Up And Build Up
Lecture 6 13:14 Blocking Out Wings
Lecture 7 19:32 Creating a Neutral Pose
Lecture 8 05:53 Setting Up Inside Of Maya
Lecture 9 21:49 Order Topology
Lecture 10 10:13 Preparing For Retopology
Lecture 11 15:24 Retopologizing The Eye, Nose and Beak
Lecture 12 18:18 Retopologizing The Brow Area
Lecture 13 11:06 Retopologizing The Back Of The Head
Lecture 14 11:35 Retopologizing The Mouth
Lecture 15 13:44 Continuing Head Retopo And Clean Up
Lecture 16 17:54 Retopologizing The Body And Neck
Lecture 17 Live Crit #4 – Feb 23th
Lecture 18 13:25 Extrudeing Wing Out From Body
Lecture 19 14:18 Adding Edgeloops on the Wing and Starting Front Leg
Lecture 20 14:45 Extruding Rear Legs and Fingertips
Lecture 21 14:38 Building The Front Foot
Lecture 22 18:02 Appending the Feet To The Body
Lecture 23 11:54 Blocking Out The Wing
Lecture 24 13:50 Edgelooping The Wing
Lecture 25 13:01 Shaping the Low Poly Wing
Lecture 26 11:31 Wing Placement Foot Webing
Lecture 27 13:06 Appending the wing
Lecture 28 14:23 Preparation for export
Lecture 29 15:08 Importing back into ZBrush
Lecture 30 11:31 Back into ZBrush and reprojecting detail
Lecture 31 07:33 Undo History Movie
Lecture 32 21:32 Simon Green Live Critique
Lecture 33 28:33 Christian Pouwer Live Critique
Lecture 34 18:33 Sculpting Fur
Lecture 35 16:14 Refining and Detailing Fur
Lecture 36 14:45 Using FiberMesh
Lecture 37 11:37 Combining MorphTargets And Fidermesh
Lecture 38 23:08 Using NanoMesh To Create Feathers
Lecture 39 08:26 Sculpting: Starting the Wings
Lecture 40 04:35 Repairing Lost Sculptural Detail
Lecture 41 11:14 Sculpting Primaries, Secondaries and Tertials
Lecture 42 09:52 Establishing overlapping of the feathers
Lecture 43 15:26 Sculpting Feather Detail
Lecture 44 07:10 Wing Sculpting Undo History Movie
Lecture 45 00:01 Body Detail Sculpting Undo History Movie

Project 4 : Leveling Up – Putting On The Polish

Lecture 1 09:12 Creating UV Islands
Lecture 2 15:39 Working with UVs in Maya
Lecture 3 09:15 Modifying the torso UVs
Lecture 4 09:36 Modifying the head UVs pt1
Lecture 5 12:58 Modifying the head UVs pt2
Lecture 6 13:51 UV-ing the feet
Lecture 7 17:20 Laying Out the UVs
Lecture 8 03:09 Maya Transfer Maps
Lecture 9 13:15 Claude Crit
Lecture 10 22:47 Marcos Crit
Lecture 11 00:00 Cleaning Up Height Maps
Lecture 12 00:00 Photoshop Texturing
Lecture 13 03:59 Photoshop Texturing Additional Notes
Lecture 14 11:07 Marmoset Brief Intro

Project 5 : The Boss Battle – Creating a Behemoth

Lecture 1 06:23 Gathering Reference: First Creature
Lecture 2 18:29 Blocking Out Using Zmodeler: First Creature
Lecture 3 05:54 DynaMeshing: First Creature
Lecture 4 08:30 Gathering Reference: Second Creature
Lecture 5 10:50 Blocking Out Using A Sphere: Second Creature
Lecture 6 05:09 Scaling The Creatures
Lecture 7 08:21 Creature Talk
Lecture 8 19:40 Complete Block Out: Third Creature
Lecture 9 09:19 Blocking Out Using ZSpheres
Lecture 10 04:27 Q&A

Project 6 : The Boss Battle – Sculpting To Match Scale

Lecture 1 25:06 Class Critiques
Lecture 2 13:00 Thinking About Detail
Lecture 3 19:42 Form Over Function
Lecture 4 16:17 Sculpting Detail On Head And Neck
Lecture 5 10:40 Creating Shrimp Legs
Lecture 6 04:55 Reference And Inspiration
Lecture 7 13:06 Defining Features
Lecture 8 05:29 Knowing When To Start Over
Lecture 9 10:43 O&A

Project 7 : The Boss Battle – Digging In Deeper & Adding Complex Elements

Lecture 1 18:47 Re-Examining Creature
Lecture 2 06:04 Creating the Subtool
Lecture 3 19:26 Applying the Subtool
Lecture 4 06:38 Sculpting Out Extra Detail
Lecture 5 13:00 Gathering Reference and Inspiration – Part 1
Lecture 6 17:22 Gathering Reference and Inspiration – Part 2
Lecture 7 09:06 Adding Accessiories
Lecture 8 12:31 Making Accessories
Lecture 9 07:37 PolyPainting Creature
Lecture 10 15:54 Rendering Creature
Lecture 11 68:34 Monday Crit
Lecture 12 10:38 Christian Crit
Lecture 13 17:32 Claude Crit
Lecture 14 14:53 Marcos Crit
Lecture 15 23:34 Simon Crit
Lecture 16 19:55 Analyzing & Comparing Anatomy – Part 1
Lecture 17 15:06 Analyzing & Comparing Anatomy – Part 2
Lecture 18 12:31 Mastering your Approach
Lecture 19 18:25 Importance of Asymmetry
Lecture 20 18:18 Using a Production Pipeline Mentality
Lecture 21 12:31 Creating Problems & Resolving them
Lecture 22 17:36 Revisiting Anatomy
Lecture 23 15:45 Detailing and Masking
Lecture 24 03:05 Gathering Reference for Accessories
Lecture 25 15:43 Primary Skin Detail
Lecture 26 16:39 Secondary Skin Detail
Lecture 27 14:35 Making the Hull
Lecture 28 15:00 Making the Hull Detail
Lecture 29 10:03 Adding Bow Detail
Lecture 30 20:16 Creature Critique
Lecture 31 28:05 Simon Crit
Lecture 32 19:28 Marcos Crit

Project 8 : The Boss Battle – Workflow Optimization

Lecture 1 07:41 Masking And Splitting
Lecture 2 13:34 Planning Out Our Workflow
Lecture 3 16:48 Cleaning Mesh
Lecture 4 17:07 Detailing Scales
Lecture 5 13:08 Placing Scales
Lecture 6 20:54 Sculpting Legs
Lecture 7 11:24 Placing Legs
Lecture 8 05:43 Q&A
Lecture 9 23:14 Subdivisions and Welding
Lecture 10 12:51 Clean-up and Z Remesh
Lecture 11 13:18 Polypaint for Z Remesh
Lecture 12 14:03 Curve Guidelines and Remeshing
Lecture 13 11:14 Retopologizing Part 1
Lecture 14 14:21 Retopologizing Part 2
Lecture 15 10:05 Mesh Brush Creation & Append Mesh
Lecture 16 06:42 Q&A Session 2
Lecture 17 07:59 Gathering Reference and Inspiration
Lecture 18 14:14 Carving Scales Part 1
Lecture 19 10:10 Refining Symbols and Adding Detail
Lecture 20 09:02 Using Brush Alphas
Lecture 21 14:52 Carving Scales Part 2
Lecture 22 08:30 Adding Detail
Lecture 23 16:43 Color Foundation
Lecture 24 00:00 Nearing the Finish
Lecture 25 21:23 Christian Crit
Lecture 26 14:42 Simon Crit
Lecture 27 00:00 Marcos Crit

Project 9 : The Boss Battle – Creating Compelling Color & Materials

Lecture 1 08:34 Understanding Substance Designer’s Interface
Lecture 2 05:46 Setting Up
Lecture 3 18:59 Basic Substance Workflow
Lecture 4 21:15 Advanced Substance Workflow
Lecture 5 08:27 Setting Up and Gathering Images For Texturing
Lecture 6 16:14 Implmenting Images Into Your Workflow
Lecture 7 22:07 Questions And Answers
Lecture 8 24:23 Christian Crit
Lecture 9 04:50 Marcos Crit
Lecture 10 16:25 Substance: Designer & Painter – Part 1
Lecture 11 14:16 Substance: Designer & Painter – Part 2

Project 10 : Bonus: Rigging

Lecture 1 05:52 Parenting
Lecture 2 06:17 Hypergraph
Lecture 3 08:45 Splines
Lecture 4 07:51 Building Controls
Lecture 5 06:40 Group Nodes
Lecture 6 04:12 Parenting Constraints
Lecture 7 11:42 Joints
Lecture 8 05:25 Apply Weighting
Lecture 9 06:06 Weighting with Component Editor
Lecture 10 10:22 Skeleton Legs
Lecture 11 11:36 Arms & Fingers
Lecture 12 06:26 Naming Fingers
Lecture 13 07:48 Face Joints
Lecture 14 04:49 IK Foot
Lecture 15 04:00 Leg Controls
Lecture 16 04:45 Mirroring Controls & Constraints
Lecture 17 06:28 Finish Legs
Lecture 18 03:24 The Core
Lecture 19 04:01 Build Arm Controls
Lecture 20 06:23 Reorient Joints
Lecture 21 03:30 Fix Orient
Lecture 22 09:37 Build Fingers
Lecture 23 09:48 Finish Left Arm
Lecture 24 08:10 Right Arm Controls
Lecture 25 01:00 Rename Right Arm
Lecture 26 00:00 Weight Knee Foot and Toe
Lecture 27 06:47 Weight Hip
Lecture 28 12:08 Weight Core
Lecture 29 06:27 Neck and Head
Lecture 30 07:37 Jaw
Lecture 31 04:20 Bottom Lip
Lecture 32 08:35 Top Lip and Nose
Lecture 33 09:11 Cheeks and Brow
Lecture 34 08:13 Weight Eye Lids and Eyes Aim Eyes
Lecture 35 08:10 Clavical Shoulder
Lecture 36 08:30 Wrist Twist and Elbow

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا