آموزش مبتدی هوش مصنوعی در Unity

آموزش یونیتی

هوش مصنوعی در یونیتی برای مبتدیان

در این دوره پنی، محبوب ترین تکنیک های AI استفاده شده برای ایجاد رفتار کاراکتر باورنکردنی در بازی با استفاده از سبک آموزش بین المللی خود و دانش بیش از 25 سال کار با بازی ها، گرافیک و داشتن دو کتاب برنده شده در بازی AI را نشان می دهد.

از این طریق شما به همراه کارگاههای آموزشی که برای تدریس در مورد تکنیک های اساسی AI که در بازی های امروزه استفاده شده، را دنبال خواهید کرد.

این دوره با بررسی دقیق ریاضیات بردار آغاز می شود که در قلب برنامه نویسی حرکت NPC ها قرار دارد. پس از این سیستم از ایستگاههای بین راه برای حرکت دادن شخصیت های اطراف در محیط قبل از بررسی سیستم Waypoint Unity برای مسابقات اتومبیل رانی با ماشین های کنترل شده AI استفاده می کند.

  این امر منجر به بررسی نظریه گراف و الگوریتم A * قبل از اعمال این اصول برای توسعه ناوهای ماشینی و توسعه NPC ها که می توانند راه خود را در محیط بازی پیدا کنند می شود.

قبل از اینکه آکواریوم با ماهیگیری مستقل برنامه ریزی شود، جمعیت مردم از بازسازی ترافیک پیاده رو به گروه هایی که از خطر فرار می کنند، مورد بررسی قرار می گیرد. با بررسی روش های مختلف انتقال NPC ها در یک محیط بازی ، با توضیحات کامل و کارگاه های آموزشی بیشتر در ماشین آلات دولتی و انتقال درخت ها بحث خواهد شد. با سافت ساز همراه باشید.

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره :Udemy – The Beginner’s Guide to Artificial Intelligence in Unity

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره :  8.50ساعت

تعداد فايل هاي تصويري :  33

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی :  دارد

مربی دوره : Penny de Byl

نرم افزار : Unity

توضیحات انگلیسی

Udemy – The Beginner’s Guide to Artificial Intelligence in Unity

In this course, Penny reveals the most popular AI techniques used for creating believable character behaviour in games using her internationally acclaimed teaching style and knowledge from over 25 years working with games, graphics and having written two award winning books on games AI. Through-out you will follow along with hands-on workshops designed to teach you about the fundamental AI techniques used in today’s games. You’ll join in as NPCs are programmed to chase, patrol, shoot, race, crowd and much more. The course begins with a detailed examination of vector mathematics that sits at the very heart of programming the movement of NPCs. Following this systems of waypoints will be used to move characters around in an environment before examining the Unity waypoint system for car racing with AI controlled cars. This leads into an investigation of graph theory and the A* algorithm before we apply these principles to developing navmeshes and developing NPCs who can find their way around a game environment. Before an aquarium is programmed complete with autonomous schooling fish, crowds of people will be examined from the recreation of sidewalk traffic to groups of people fleeing from danger. Having examined the differing ways to move NPCs around in a game environment their thinking abilities will be discussed with full explanations and more hands-on workshops in finite state machines and behaviour trees.

عناوین دوره آموزشی

1.Introduction 4 Lectures 16:31
2.Moving 7 Lectures 58:11
3.Cars 4 Lectures 49:40
4. Waypoints 4 Lectures 38:32
5.NavMeshes 8 Lectures 01:23:11
6. Moving As One 10 Lectures 01:39:56
7. Let’s Start Thinking 6 Lectures 56:37
8.Behaviour Trees 8 Lectures 01:17:30
9.Goal-Orientated Action Planning 5 Lectures 51:27

خرید پستی آموزش بی نظیر :

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

خانم یادگار

نگین یادگارهستم . لیسانس مدتیه فعالیتم رو در سایت سافت ساز در حیطه تولید محتوا شروع کردم . جذابیت های کار وقتی برای خسته شدن نمیذاره .روزمرگی تکراری رو با تازگی دنیای مجازی و نرم افزار های بروز به یه گذر شیرین تبدیل کردم.

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن