PluralsightUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش اصول و مبانی متریال ها در Unreal Engine 4

Unreal Engine 4 Materials Fundamentals

آموزش اصول و مبانی متریال ها در Unreal Engine 4

اصول و مبانی متریال ها در Unreal Engine 4

 

آشنایی با نحوه ساخت متریال یک مهارت اساسی برای هر هنرمندی می باشد.  در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، مربی دوره ،  اصول و مبانی متریال را در Unreal Engine 4 آموزش می دهد.  چگونگی ساخت بسیاری از متریال ها و همچنین  ارائه تعداد زیادی از رفرنس ها برای افزایش سرعت شما در زمینه ساخت متریال های شگفت انگیز ، در دستور کارش قرار داده است .

در ابتدا به فیزیک مبتنی بر فیزیک پی میبرید. سپس به بررسی نود های هسته برای ساختن متریال و تکنیک های ماسک می پردازد. در مورد  شفافیت ، نرمال مپ های جهانی ، decals ، ورتکس پینتینگ ، متریال های انیمیت شده و double sided بحث می کند.  در نهایت ، نحوه کنترل متریال ها با بلوپرینت ، آشنایی با مهارت ها و ابزارهای انعطاف پذیری برای ساخت انواع و طیف گسترده ایی از متریال ها را با Unreal Engine 4 یاد میگیرید. سافت ساز همراه شماست.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مفاهیم اساسی و ایتنرفیس متریال
  • رنگ ها و متغییر ها : پارامتر ها و نمونه مواد
  • برنام های شیدینگ خارجی و تکسچر های فایل
  • اکسپرژن های بیشتر متریال
  • بیس متریال و نرمال مپ
  • بلو پرینت و نمونه متریال
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Unreal Engine 4 Materials Fundamentals

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 4 ساعت و 1 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 33

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Shaun Foster

نرم افزار : Unreal Engine 4

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Unreal Engine 4 Materials Fundamentals

Understanding how to build materials is a fundamental skill. In this course, Unreal Engine 4 Materials Fundamentals, you’ll learn the material fundamentals for Unreal Engine 4, how to build many materials, provide a huge number of resources and jumping off points to rapidly get you building amazing materials. First, you’ll discover physically based shading. Next, you’ll explore core nodes for building materials and masking techniques. Then, you’ll learn about translucent, world space normal maps, decals, vertex painting, double sided, and animated materials. Finally, you’ll cover how to control materials with blueprints. By the end of this course, you’ll have a flexible toolset of skills for how to build a wide variety of materials.


1-Essential Concepts & the Materials Interface     47m 55s
Material Creation and Material Interface        9m 43s
Input Basics: Metallic and Roughness        6m 53s
Input basics: Transparency, Normal, Incandescence        8m 1s
Organization, Naming Conventions, and Commenting        7m 1s
Material IDs, UVs, Texture Tiling        4m 53s
Material Types: Decal and Two Sided Materials        11m 21s

2-Colors & Variables: Parameters & Material Instances     48m 14s
Constant Vectors: 1,2,3, and 4        6m 45s
Basic Parameters Nodes        7m 51s
Multiply, Add, and LERP        6m 8s
Masks        8m 20s
Transparencys        7m 35s
Reflectivity, Refraction, Fresnel, and Reflection Cubes        11m 33s

3-File Textures & External Shading Programs     31m 58s
Size, File Types, Naming Conventions        5m 13s
File Textures, Problems, and Solutions        11m 21s
RGBA Mask Combo and Texture Atlas Discussion        5m 14s
Procedural Versus File Textures        10m 9s

4-More Material Expressions    18m 17s
Material Expression Reference and Sine Wave Node        6m 52s
Panners and Rotators Nodes        5m 29s
Depth Material        5m 56s

5-Base Material & Normal Maps    54m 45s
Concept, Setup, and ‘Why a Base Material?’        8m 35s
Parameter Nodes        8m 50s
Material Instance        9m 5s
Understanding, Making, and Using Normal Maps        5m 1s
Making a ‘Detail Texture’ by Combining Normal Maps        8m 14s
Parallax Mapping: POM and Bump Offset        7m 1s
World Space (WS) Normal Maps        7m 56s

6-Material Instance & Blueprints     15m 47s
Controlling Materials with Blueprints 01        6m 7s
Controlling Materials with Blueprints 02, Adding Randomness        9m 40s

7-Next Steps, Resources, & Areas for Further Study    23m 10s
Material Design: Color Palettes, Differentiation, and Lighting        5m 21s
Resources for Learning More About: Distance Based Shaders, Landscape Materials, and a Vertex Painting Demo        5m 31s
Resources and Suggestions: Reverse Engineering Shaders        6m 53s
Wrapping Up: Resources for Layered Materials and a Material Function Demo        5m 23s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.28 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا