Digital TutorsInkScapeSubstance Designerآموزشتکسچرینگساخت بازیشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ بازی علمی-تخیلی در سابستنس Substance Designer

Texturing Sci-Fi Game Assets in Substance Designer

تکسچرینگ بازی علمی-تخیلی

تکسچرینگ بازی علمی-تخیلی

 

در این آموزش تکسچرینگ بازی علمی-تخیلی در نرم افزار Substance Designer ، نحوه تکسچر کردن game asset با استفاده از یک سفینه فضایی را یاد خواهید گرفت. همچنین مربی دوره ، به ایجاد نودهای سفارشی برای سرعت بخشیدن به گردش کار می پردازد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد نقشه عادی بر اساس خطوط
  • اکستروژن پانل ها را با ابزار bevel
  • توسعه گردش کار نقشه برداری نرمال
  • اضافه کردن لایه ها به normal mapper
  • ایجاد متریال فلز
  • ایجاد متریال نقاشی
  • اضافه کردن striping  به متریال
  • ایجاد متریال شیشه
  • ترکیب متریال
  • ایجاد ساییدگی و پارگی
  • ایجاد گره اصلی
  • اضافه کردن نور emissive
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Texturing Sci-Fi Game Assets in Substance Designer

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.49 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 25

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Victor Kam

نرم افزار : Substance Designer 5.1.1 – InkScape 0.42

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Texturing Sci-Fi Game Assets in Substance Designer

In this Substance Designer tutorial, we’ll learn how to texture game assets using a spaceship as an example. Along the way, we’ll be creating custom nodes to speed up our workflow that can also be used for future projects as well as exposing useful parameters so other artists can easily tweak values. By the end of this Substance Designer training, you’ll learn how to texture game assets using a master node graph that’ll allow us to plug-in brand new assets to give us quick, easy and consistent textures.


Introduction and project overview
Creating normal map based off linework
Extruding panels with the bevel tool
Developing normal mapping workflow
Adding layers to our normal mapper
Exposing normal map parameters
Reviewing the final normal map
Baking mesh data
Creating the base metal material
Instancing the tri-planar node
Creating the base paint material
Adding striping to material
Modulating our stripe layer
Creating the base glass material
Exposing parameters on the base materials
Blending materials
Building our bank of decals
Placing decals
Adding emissive lighting
Creating wear and tear
Creating the master node
Tweaking the master node
Begin texturing the drone
Finishing the drone and turret texture
Reviewing the final models

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا