blenderLyndaآموزشریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ بندی کاراکتر با BlenRig در Blender

Lynda - Blender: Character Rigging with BlenRig

آموزش ریگ بندی کاراکتر با BlenRig در Blender

آموزش ریگ بندی کاراکتر با BlenRig در Blender

 

آموزش ریگ بندی کاراکتر با BlenRig در Blender : ابزارهای اسکالپتینگ بلندر برای مدل سازی بسیار عالی هستند، اما می‌توانند برای ایجاد تکسچر های کامل با جزئیات برای مدل‌های سه‌بعدی شما، چه برای انیمیشن و چه در بازی، به کار روند.

مربی دوره Darrin Lile، نحوه استفاده از مادیفایر Multiresolution بلندر و ابزارهای اسکالپتینگ جهت ایجاد مپ های تکسچر که اطلاعات اسکالپ high-poly را شبیه سازی میکند را نشان می دهد.

ایشان فرآیند بیک تکسچر ها در مپ های تکسچر نرمال و ambient occlusion را بررسی میکند و سپس نحوه اعمال آنها به دارایی های بازی سه بعدی در یونیتی را نشان خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مدلینگ آبجکت symmetrical در بلندر
  • یووی مپینگ آبجکت ها در بلندر
  • ایجاد جزییات اسکالپ high-poly
  • استفاده از براش های ماسک و اسکالپ
  • ایجاد جزییات عالی
  • بیک و اعمال مپ های تکسچر
  • ایمپورت و تست مپ های تکسچر در یونیتی
تری دینگا

عنوان دوره : Lynda – Blender: Character Rigging with BlenRig

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.41 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 30

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Darrin Lile

نرم افزار : Blender

زیرنویس : ندارد

Lynda – Blender: Character Rigging with BlenRig

Blender’s sculpting tools are great for modeling, but they also can be used to create fine-detail textures for your 3D models, whether for animations or games. In this course, Darrin Lile demonstrates how to use Blender’s Multiresolution modifier and sculpting tools to create texture maps that simulate high-poly sculpt information. He reviews the process of baking these textures out to normal and ambient occlusion texture maps, and then shows how to apply them to your 3D game assets in Unity.

Topics include:

  • Modeling a symmetrical object in Blender
  • UV mapping objects in Blender
  • Creating high-poly sculpt details
  • Using the sculpt and mask brushes
  • Creating fine details
  • Baking and applying texture maps
  • Importing and testing texture maps in Unity

حجم کل : 1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا