blenderMarmoset ToolbagSubstance DesignerSubstance PainterUdemyUnreal Engineآموزشانیمیشنتکسچرینگشرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش 31 ساعته ساخت محیط در UE5 و Blender

Udemy – Full Environment Creation in UE5 & Blender - In-Depth Course

آموزش 31 ساعته ساخت محیط در UE5 و Blender

ساخت محیط در UE5 و Blender

 

در این دوره ساخت محیط در UE5 و Blender از FastTrack Tutorials، در 31 ساعت با نحوه کار یک هنرمند محیط حرفه ایی در هنگام ایجاد محیط جذاب برای استفاده در بازی ها آشنا خواهید شد. این دوره تکنیک هایی چون مدلینگ مدولار،تکسچرینگ رویه ایی،تکسچرینگ منحصر به فرد،کامپوزیشن و سطح هنر،ایجاد شیدر،نورپردازی، انیمیشن کاراکتر ها و موارد دیگر را یاد می دهد.

تمامی بخش مدلینگ در بلندر انجام می شود، متریال ها با استفاده از Substance Designer ساخت می شوند و در marmoset toolbag نمایش داده می شوند، محیط در انجین جدید Unreal Engine 5 و نورپردازی با سیستم جدید Lumen کار خواهد شد ، همچنین در آنریل انجین با ابزارهای جدید مدل سازی آشنا می شوید و در نهایت با Substance Painter به ایجاد تکسچرهای منحصر به فرد و ماسک ها خواهیم پرداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • استفاده از ورک فلوی مدولار
  • ایجاد متریال های رویه ایی
  • ایجاد ماسک ها و تکسچرهای منحصر به فرد
  • لول آرت و کامپوزیشن در UE5
  • ایجاد شیدر پیشرفته در UE5
  • استفاده از ابزارهای مدلینگ جدید در UE5
  • نورپردازی محیط با Lumen
  • ایجاد انیمیشن کاراکتر ها
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Full Environment Creation in UE5 & Blender – In-Depth Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 31 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 80

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : FastTrack Tutorials

نرم افزار : Blender , Unreal Engine , Substance Designer & Painter , marmoset toolbag

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Full Environment Creation in UE5 & Blender – In-Depth Course

Learn how a professional environment artist works when creating environments for games. You’ll learn techniques like Modular Modeling, Procedural Texturing, Unique Texturing, Level Art & Composition, shader Creation, Lighting, Character Animations and so much more.

BLENDER, SUBSTANCE, AND UNREAL ENGINE 5

All the modeling will be done in Blender3d, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3d modeling package. The materials will be created using Substance Designer and previewed in marmoset toolbag 4. The environment will be built in the brand-new Unreal Engine 5 and the lighting will use the new Lumen system. We will also use the new modeling tools within Unreal. Next to this, we will also use Substance Painter to create unique textures and generate masks.

In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. Next to this, the same techniques can be applied to almost any type of environment.

This course contains over 31+ hours of content – You can follow along with every single step – The course does enclose a few small-time lapses, this is just to speed up very repetitive tasks, the rest is done in real-time. However, we have also included the time lapsed footage in real-time.

We will start by going over our reference and then we dive right in and create a blockout of our level and set it up in UE5. Then we will first create all of our procedural materials and we will turn our blockout models into final models and also UV unwrap/texture them right away.

Once that is done we will export all the artwork to Unreal engine 5 and setup our level.
We will create advanced shaders to give us control over everything from vertex painting to dirt masks to parallax and next to this we will also create a basic landscape material.
We will be using the new modeling tools within UE5 to speed up our workflow and minimize the modular pieces we need to make.

Finally we will do our scene lighting using the new Lumen system and we will do the color grading in Davinci Resolve.

Then to bring our scene to life I will show you how you can quickly generate character animations using Mixamo and I will even show you how to manually animate a horse in blender.

حجم کل : 28.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.3 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا