Digital TutorsmayaNUKEvrayآموزشپست پروداکشنپلاگین استفاده شدهشرکت سازندهفیلم و فیلمبرداریمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

نورپردازی یک صحنه برای فیلم با V-Ray در Maya

Lighting a Scene for Feature Film with V-Ray in Maya

نورپردازی یک صحنه برای فیلم با وی ری در مایا

 

در این آموزش ” نورپردازی یک صحنه برای فیلم ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Clifford Otomi Green ، به آموزش رندرینگ ,متریال گذاری ,نور پردازی ,  پست پرداکشن در نرم افزار Nuke میپردازد.در پایان آموزش قادر خواهید بود که یک صحنه فیلم را به طور کامل نورپردازی کنید. با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • تنظیمات مایا و وی ری و نورپردازی صحنه
  • آوردن کاراکتر
  • تنظیم کردن تکسچر
  • تنظیم کردن نورپردازی پایه تصویر
  • سفارشی کردن نورها
  • بهینه سازی کاراکتر
  • تکسچر و شیدر های بک گراند
  • اکسپورت دوربین و هندسه با Alembic
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Lighting a Scene for Feature Film with V-Ray in Maya

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 1.41 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 12

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Clifford Otomi Green

نرم افزار : Maya 2014, V-Ray 2.4, NUKE 7

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Character Modeling Workflows in ZBrush and 3D-Coat

In this Maya tutorial we’ll explore feature film lighting techniques using V-Ray in Maya and NUKE. Throughout these lessons we’ll look at the steps required to set up advanced film lighting. We’ll start by using an image-based lighting setup and four point light setup. Along the way we’ll use Alembic to export our geometry and camera, then we’ll create precomps/lighting comps using NUKE. By the end of this Maya training you’ll have a solid understanding of the workflows that are required to light a scene in a feature film. Software required: Maya 2014, V-Ray 2.4, NUKE 7.

Introduction and project overview
Setting up our Maya/V-Ray lighting scene
Bringing in our character
Beginning to set up the textures
Setting up image based lighting
Image base lighting
Custom lights set up
Continuing to set up custom lights
Optimizing our character for final render
Background shaders and textures
Exporting camera and geometry with Alembic
Finalizing our light comp

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا