After EffectsDigital TutorsmayaRealFlowآموزشذرات - دینامیکشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش استفاده از دینامیک برای تخریب در Maya

Using Dynamics for Destruction in Maya

دینامیک برای تخریب در Maya

 

در این آموزش ” آموزش استفاده از دینامیک برای تخریب در Maya ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Peter Gend ، به آموزش استفاده از سیستم داینامیک nCloth برای تکه تکه کردن و انمیشن سازی یک موجود سنگی میپردازد.سپس قطعات تکه تکه شده را با استفاده Real Flow به مواد مذاب تبدیل میکند و در After Effects به تکمیل جلوه های آن میپردازد. با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • آنالیز دارایی ها و ورک فلو
  • استفاده از ریل فلو برای شکستن مش
  • تنظیمات یو وی و شیدر
  • ایمپورت موشن کپچر
  • بهره بردن از Wrap Deformer
  • ایمپورت کش هندسه
  • ایجاد ماسک انیمیشن شده
  • استفاده از nCloth
  • پیاده سازی افکت های بدن ریگ شده
  • اعمال کالیژن به خود
  • شبیه سازی nCloth
  • ایجاد ذرات شن و ماسه
  • ایجاد شعله های آتش

گالری آموزش دینامیک برای تخریب در Maya :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Using Dynamics for Destruction in Maya

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.19 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Peter Gend

نرم افزار : Maya 2015, After Effects CC, RealFlow 2014

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Using Dynamics for Destruction in Maya

Throughout these Maya tutorials we’ll take a look at using Maya’s nCloth dynamics system to create an effect where a fully animated character will crumble into pieces based on pre-animated masks. In addition we’ll cover using nCache to mix and match animation and simulations. Finally, we’ll finish this Maya training by accenting our destruction simulation with particles for sand and sparks, as well as Maya Fluids for fire and flame. Software required: Maya 2015, After Effects CC, RealFlow 2014.

1 Introduction and project overview  01:10
2 Analyzing assets and project workflow  05:31
3 Using RealFlow to shatter a mesh 12:05
4 Setting up UVs and shaders 07:54
5 Finishing UVs 05:49
6 Importing Motion Capture 05:39
7 Using a Wrap Deformer 06:21
8 Importing a geometry cache 06:03
9 Creating an animated mask 09:19
10 Utilizing nCloth 09:47
11 Implementing rigid body effects 11:49
12 Applying self collisions 10:46
13 Caching nCloth simulations 08:15
14 Creating particle sand 11:52
15 Completing sand and creating sparks 09:46
16 Creating fire and flames 11:04
17 Finishing destruction effect 08:59

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 4.2 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا