mayaUdemyآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مهاجرت از مکس به مایا Maya

Learning Maya after knowing 3ds Max : Modeling

مهاجرت از مکس به مایا

 

در این دوره آموزشی ” مهاجرت از مکس به مایا ” از سایت Udemy در نرم افزار Maya ، مربی دوره Bradley Wascher ، به صورت سریع نرم افزار مایا را آموزش می دهد.همه ابزار ها و تکنیک های اصلی که بسیاری از شرکت های در توسعه بازی ویدیویی (مدلسازی ، unwrapping ، baking ) استفاده می کنند ، توضیح داده می شود.

اگر شما نیاز به دانستن مایا (بعد از تری دی مکس) برای یک موقعیت شغلی جدید یا دانشجویی که دنبال یادگرفتن بیشتر نرم افزارهای سه بعدی هستید این دوره مختص شماست.  قبل از دیدن دوره ، باید مقدمات کار با تری دی مکس از جمله نحوه مدل کردن ، ایجاد تکسچر و  unwrap را بدانید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی دوره مهاجرت از مکس به مایا :

  • نویگیشن رابط کاربری مایا
  • Rotating, Zooming, Panning  دوربین
  • ایجاد اشکال هندسی
  • مدلسازی داخل مایا
  • ایجاد مدل high poly
  • آشنایی با تکنیک و ابزارهای مدلسازی
  • استفاده از Symmetry
  • ایجاد و ویرایش یک shelf سفارشی
  • Attributes Editor
  • کار با Material Editor
  • Unwrapping در مایا
  • نقشه های Baking
  • و …
تری دینگا

پیش نمایش دوره مهاجرت از مکس به مایا :


عنوان دوره : Udemy – Learning Maya after knowing 3ds Max : Modeling

سطح : تمام سطوح

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 24

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Bradley Wascher

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

Udemy – Learning Maya after knowing 3ds Max : Modeling

Want to learn how to use Maya and you already know 3ds max? Making the switch was never easier.

It can be hard feeling completely lost when you already know the fundamentals and the software is the only thing getting in your way. Pulling your hair out because your speed and process have been thrown out the door. Knowing what you want to create but getting nowhere trying to accomplish it.

Most tutorials for learning Maya are fundamentals video that are long and drawn out covering topics that you already understand, your just looking for the information on how to transfer the skills you already have from working in 3ds max. The amount of time you spend trying to scan through tons of beginner videos to understand some of the more advanced techniques you might be using are overlooked, or in some cases aren’t even available in Maya. This becomes irritating and wastes your time.

This video series is designed to get you up to speed inside of Maya and have you wondering why it ever seemed so hard to transfer between software in the first place. All of the main tools and techniques that are uses in everyday video game art development (modeling, unwrapping, and baking) will be explained and cross referenced to what you would use inside of 3ds max. So if your in need of getting up to speed inside of Maya for a new job position or are a student that is looking to increase his or her resume to become more attractive to employers this video series is just for you.


Section 1: Navigating Maya’s UI
Lecture 2     Basic UI Layout    05:13
Lecture 3     Rotating, Zooming, Panning the Camera    01:26
Lecture 4     Viewport Navigation    01:49
Lecture 5     Creating Primitives    02:49

Section 2: Modeling Inside of Maya
Lecture 6     Selecting different sub-object modes    03:47
Lecture 7     Snapping / Pivot Adjustment    05:19
Lecture 8     Marking Menus    04:21
Lecture 9     Creating high poly models in Maya    04:48
Lecture 10     Common Modeling Tools & Techniques Part 1    07:31
Lecture 11     Common Modeling Tools & Techniques Part 2    09:16
Lecture 12     Common Modeling Tools & Techniques Part 3    09:59
Lecture 13     Using Symmetry    02:56
Lecture 14     Smoothing groups inside of Maya    03:26
Lecture 15     Creating and editing a custom shelf    04:38
Lecture 16     Setting up a custom grid    01:56
Lecture 17     Attributes Editor    03:36

Section 3: Maya’s Material Editor
Lecture 18     Using the Material Editor inside of Maya    05:57
Lecture 19     Importing and viewing normal maps inside of Maya    03:33

Section 4: Unwrapping Inside of Maya
Lecture 20     UV Editor Overview / Basic UV controls    06:35
Lecture 21     UV Editor Overview / Basic UV controls part 2    08:02
Lecture 22     Creating a second lightmap channel    02:49

Section 5: Baking Maps in Maya
Lecture 23 Baking normal maps    05:02

Section 6: Conclusion
Lecture 24     Course conclusion    01:21

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 4.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا