3ds maxCG Blogvrayآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمعماری و ساختماننورپردازی
آموزش طراحی صحنه تاریک از CG Blog
CG Blog – Dark Living – Full Training
آموزش طراحی صحنه تاریک از CG Blog
در این آموزش ” CG Blog – Dark Living ” ” طراحی صحنه تاریک در مکس و وی ری ” از شرکت CG Blog مربی دوره Ciro Sannino ، این آموزش مربوط به یک صحنه ی داخلی هست که نورپردازی و ساخت متریال و رندرینگ و پست پروداکشن مربوط به این صحنه تشریح میشه. با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- فریم کردن در استودیو
- استفاده از نور پروانه ایی
- بالانس نور در یک محیط تاریک
- خصوصیات سطوح یکسان
- مپینگ رفلکشن و شیشه
- روش های کنترل مپینگ پیچیده
- Subdivs در 5SRW
- نحوه نوردهی به متریال های تاریک
- بالانس و رفلکشن نور
- آبجکت های پراکسی
- افکت bloom چیست ؟
- نحوه شبیه سازی تابش
- استفاده از VRayLensEffect و V-Ray light spheres
- بهینه سازی GI برای تصاویر high-key و low-key
- رندر عناصر
- کنتراست عمومی و دیفینیشن
- کنترل overexposures
گالری این دوره آموزشی :
عنوان دوره : CG Blog – Dark Living – Full Training
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 1 ساعت
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2012
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ciro Sannino
نرم افزار : 3ds max ,vray
زیرنویس : ندارد
CG Blog – Dark Living – Full Training
what is the bloom effect?
How to simulate glare?
V-Ray light spheres and VRayLensEffect;
Control diffraction and star;
Optimize GI for high-key and low-key images;
Render Elements;
General contrast and definition;
Control overexposures
Uniform surface properties;
Mapping reflections and glossy;
Procedure to control complex mapping;
How to save in a library;
Subdivs in 5SRW;
How to light dark materials;
Light balance and Light reflections;
Quick proxy objects.
How to frame in studio;
How to save time during the lighting set up;
Give a form using the light;
Butterfly bank light usage;
Black flags usage;
How to balance in a dark ambient.
How to simulate glare?
V-Ray light spheres and VRayLensEffect;
Control diffraction and star;
Optimize GI for high-key and low-key images;
Render Elements;
General contrast and definition;
Control overexposures
Uniform surface properties;
Mapping reflections and glossy;
Procedure to control complex mapping;
How to save in a library;
Subdivs in 5SRW;
How to light dark materials;
Light balance and Light reflections;
Quick proxy objects.
How to frame in studio;
How to save time during the lighting set up;
Give a form using the light;
Butterfly bank light usage;
Black flags usage;
How to balance in a dark ambient.
حجم کل :
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
جمع امتیازات
لطفا به این مطلب امتیاز دهید