افزودن کی فریم انیمیشن به موشن کپچر در Maya
Adding Keyframe Animation to Motion Capture in Maya
افزودن کی فریم انیمیشن به موشن کپچر در مایا
در این آموزش Ron Friedman به آموزش ریگ بندی و انمیشن سازی یک کاراکتر انسان به کمک Motion Capture را آموزش می دهد. برای درک بهتر آموزش پیش نمایش کم حجم رو نگاه کنید.
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Adding Keyframe Animation to Motion Capture in Maya
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 17
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Stephen Wells
نرم افزار : Maya
زیرنویس : ندارد
Adding Keyframe Animation to Motion Capture in Maya
Throughout these tutorials we’ll go through the process of creating custom 3D character animation in Maya to work within established motion capture clips
We’ll discuss the concerns of keyframe 3D animation to be used in tandem with motion capture data, planning the custom animation and the importance of reference. Next, we’ll modify a character rig to be used in conjunction with a motion capture skeleton. Then, we’ll create key poses, animating the root and feet, animating the spine and head, animating the arms and hands and doing final polish of the animation. By the end of this tutorial, you’ll have a more thorough understanding of how to create custom 3D character animation that fits seamlessly with motion capture animation.
حجم کل :
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
جمع امتیازات
لطفا به این مطلب امتیاز دهید