blenderSubstance Painterآموزشآموزش فارسیانیمیشنتکسچرینگرندرینگریگ کردنمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش فارسی ساخت توپ بیسبال با بلندر و سابستنس پینتر

آموزش فارسی ساخت توپ بیسبال با بلندر و سابستنس پینتر

آموزش فارسی ساخت توپ بیسبال

 

تو این آموزش فارسی ساخت توپ بیسبال که جنبه مقدماتی داره میخوایم با استفاده از نرم افزار بلندر و سابستنس پینتر یک توپ بیسبال رو بسازیم. ابتدا در نرم افزار بلندر با استفاده از تصاویر رفرنس سعی میکنیم توپ رو مدلسازی کنیم به نحوه که هم توپولوژی خوبی داشته باشه هم دور دوزی دوخت ها به بهترین شکل ممکن انجام بشه.

بعد از مدلسازی میریم سراغ مرحله آنرپ و با ابزار های یو وی آنرپ بلندر توپ بیسبال رو آنرپ میکنیم . سپس از این مراحل جئومتری توپ رو اکسپورت میکنیم و داخل نرم افزار سابستنس پینتر تا واسش تکسچر بسازیم. وقتی که تکسچر بدنه توپ همراه با لوگو های ورزشی و همچنین دوخت ها رو ساختیم , تکسچرهامون رو اکسپورت میکنیم تا دوباره داخل بلندر ازشون استفاده کنیم.

تو این مرحله مجدد برمیگردیم به بلندر و با استفاده از تکسچرهایی که تو سابستنس پینتر ساخته بودیم , یک متریال ساده اما کارامد واسه توپمون میسازیم . حالا نوبت اینه که پس زمینه ساده واسه توپمون بسازیم و یک نورپردازی سه نقطه ای ساده انجام بدیم تا بتونیم از توپمون رندر بگیریم.

با هم به طور خلاصه یک سری از تنظیمات رندر مرور میکنیم و بعد یک شات رندر از توپمون میگیریم و بعد از اون یک انیمیشن از توپ در حا ل چرخش رو رندر میکنیم.

و در قسمت آخر آموزش توپ رو ریگ و انیمیت میکنیم. ریگ کردن توپ باعث میشه تا وقتی توپ به زمین برخورد میکنه کمی ار بالا و پایین فشرده بشه و وقتی که بالا میره و به نقطه ماکزیمم ارتفاع میرسه کمی دچار کش اومدگی بشه مثل رفتار واقعی توپ وقتی با زمین برخورد میکنه

تو این آموزش سعی کردم هر کاری که انجام میدم رو کاملا توضیح بدم تا شما بتونید بدون هیچ مشکلی آموزش رو از ابتدا تا انتها دنبال کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : آموزش فارسی ساخت توپ بیسبال با بلندر و سابستنس پینتر

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : محمد داوود

نرم افزار : Blender , Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Persian training to make a baseball with Blender and Substance Painter

حجم کل : 2.3 گیگابایت

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.73 ( 4 votes)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا