3ds maxLyndaآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی صنعتیمتریالمحتوای آموزشمدل سازیمعماری و ساختمانموشن گرافیکنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش نرم افزار 3ds Max 2022

3ds Max 2022 Essential Training

آموزش نرم افزار 3ds Max 2022

آموزش نرم افزار 3ds Max 2022

 

آموزش نرم افزار 3ds Max 2022 : تری دی مکس به عنوان یکی از بهترین ابزارهای مدلینگ و رندرینگ شناخته می‌شود. این نقاط قوت در معماری، تولید، توسعه بازی، طراحی صنعتی و موشن گرافیک خودش را نشان می دهد. ویژگی ها و تکنیک هایی زیادی از مدلینگ و تکسچرینگ تا نورپردازی و رندرینگ برای تسلط در مکس وجود دارد.

در این دوره از هنرمند Aaron F. Ross، مروری بر کل پکیج و کسب مهارت هایی برای ایجاد مدلها و انیمیشن حرفه ایی را خواهیم داشت. ایشان نحوه تنظیم اینترفیس مکس و سفارشی سازی آن متناسب با نیازهای خود را شرح می دهد.

همچنین نحوه مدلینگ آبجکت های مختلف را با استفاده از splines،پالیگان ها و سطوح subdivision ،نحوه ساخت سلسله مراتب،افزودن دوربین و نورها و انیمیت با کی فریم ها را نشان می دهد. در نهایت نگاهی عمیق به متریال ها و مپینگ تکسچر،گزینه های رندرینگ در Arnold و Quicksilver خواهد انداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Lynda – 3ds Max 2022 Essential Training

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 11 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 132

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Aaron F. Ross

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Lynda – 3ds Max 2022 Essential Training

3ds Max is best known for its modeling and rendering tools. These strengths come into play in architecture, manufacturing, game development, industrial design, and motion graphics. There are dozens of features and techniques to master, from modeling and texturing to lighting and rendering. In this course, instructor Aaron F. Ross provides an overview of the entire package, as well as essential skills that 3D artists need to create professional models and animations. Aaron shows you how to get around the 3ds Max interface and customize it to suit your preferences. He describes how to model different objects using splines, polygons, and subdivision surfaces. Aaron explains how to construct hierarchies, add cameras and lights, and animate with keyframes. In closing, he takes an in-depth look at materials and texture mapping, as well as options for rendering engines such as Arnold and Quicksilver.

حجم کل : 2.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا