3dMotive3ds maxMarmoset ToolbagSubstance PainterXNormalZBrushآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس 3Ds Max

Mechanical Assets in 3ds Max Volume 1-3

ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس

ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس

 

در این دوره ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس از شرکت 3DMotive ، مربی دوره Emiel Sleegers ، نحوه ساخت یک وسیله مکانیک از ابتدا تا انتها به شما مراحعین سافت ساز آموزش  خواهد داد. روند مدل سازی با رویکرد بازی سازی و ایجاد بهترین تکسچر با تکنیک های بهینه سازی مدل ، انجام خواهد شد.

مدل سازی مدل های “های پولی” و “لوپولی” در مکس ، روش آنرپ مدل “لوپولی” و آماده سازی صحنه های برای ساخت نرمال مپ و Ao  مپ بخشی از آموزش ها خواهند بود. سپس همه چیز را برای  وارد کردن به xnormal آماده می کنیم. در xnormal با بهترین تنظیمات مشکلات و خطاهای احتمالی را بررسی  و رفع خواهیم کرد. بعد از آماده شدن تمامی مپ های مورد نیاز صحنه را در substance painter وارد کرده و تکسچرینگ را انجام می دهیم. در substance painter با برخی تکنیک ها،متریال ها و لایه ها برای ایجاد تکسچر نهایی آشنا خواهیم شد. در نهایت با Marmoset   یک رندر مناسب و جذاب را خواهیم گرفت. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مدل سازی پایه جسم
  • تبدیل مدل پایه به “های پولی”
  • ایجاد جزئیات مدل
  • ایجاد اتصالات
  • ایجاد قسمت بالایی مدل
  • مقدمه ایی بر دوره
  • تبدیل High Poly به Low Poly
  • UV Unwrapping مش
  • قرار دادن
  • آماده سازی مدل برای بیک
  • بیک نقشه های تکسچر
  • آماده سازی جزییات طبیعی در Substance Painter
  • تکیل رنگ پایه و گرد و خاک
  • اعمال جزییات کوچک
  • تکسچرینگ
  • اضافه کردن جزییات تکسچر
  • و…
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : 3DMotive – Mechanical Assets in 3ds Max Volume 1-3

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.43 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 23

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار : 3ds Max – ZBrush  – xnormal  – substance painter – Marmoset

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Mechanical Assets in 3ds Max Volume 1-3

In this course we will be looking on how to create a 3d asset from start to finish. We will be focusing on creating a asset that is focused on being for games by using the correct texture and optimization techniques. We will be going over on how to create a proper high poly and low poly in 3ds max and then on how to uv unwrap our low poly and prepare our scene for baking our normal and AO map. We will then export everything out of 3ds max and we will start by baking our texture maps using xnormal. We will go over the best settings in xnormal to minimize any baking errors and for the very few errors that are left we will go over on how to solve those by hand. Once all our textures are baked we will start by setting up our scene in substance painter and we will start texturing our model. In substance painter we will go over on how to use materials, fill layers, generators and other techniques to create the final texture for our asset. We will then go into Marmoset Toolbag where we will render our final model and create a nice beauty shot of it..


Vol 1:

Chapter 1 – Intro 00:57
Chapter 2 – Creating the Base of the Model 17:26
Chapter 3 – Converting the Base to High Poly 15:15
Chapter 4 – Creating Add-ons for the Base 16:45
Chapter 5 – Creating the Joints 13:31
Chapter 6 – Creating the Top of the Model 14:52
Chapter 7 – Creating the End Grip 15:55
Chapter 8 – Applying the Finishing Touches 10:14

Vol 2:

Chapter 1 – Intro    00:41
Chapter 2 – Converting High Poly to Low Poly    11:39
Chapter 3 – Converting High Poly to Low Poly 02    15:20
Chapter 4 – UV Unwrapping the Mesh    19:03
Chapter 5 – UV Unwrapping the Mesh 02    18:07
Chapter 6 – Finish UV Unwrapping    16:56
Chapter 7 – Placing the UVs        14:47

Vol 3:

Chapter 1 – Intro    01:19
Chapter 2 – Preparing Model for Baking    18:36
Chapter 3 – Baking Texture Maps    17:03
Chapter 4 – Preparing normal detail in Substance Painter    17:58
Chapter 5 – Finishing the Base Colors and Dirt    17:38
Chapter 6 – Applying the Small Details    18:32
Chapter 7 – Finishing the Texture and Posing    14:12
Chapter 8 – Adding the Final Details    11:27


حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.3 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا