3dMotiveSubstance DesignerUnreal Engineآموزششبیه سازیشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت شیدر های زمستان در Substance Designer

3DMotive - Winter Shaders in Substance

آموزش ساخت شیدر های زمستان در Substance Designer

ساخت شیدر های زمستان در Substance Designer

 

در این دوره از شرکت 3DMotive ، شما جریان کاری تکسچر های برف متنوع را در Substance Designer ،ایجاد مینمایید. ابتدا، شما به منظور به دست آوردن رفرنس ها جهت راهنمایی به سوی نتیجه نهایی به اینترنت دسترسی پیدا میکنید.

از آنجا که ما مستقیما بحث Substance Designer را در اولین گراف پیش کشیدیم و زیر گراف های چندگانه را به خوبی ایجاد نمودیم. این آموزش به ما اجازه می دهد تا یک دستاورد مهم را داشته باشیم و آن نحوه ساخت هر گراف می باشد. هنگامیکه ما گراف اولیه را تکمیل کردیم مپ ها را اکسپورت کرده و یک شیدر پایه را در موتور آنریل ایجاد مینماییم. سپس، پروسه ساخت گراف را برای تکسچر دوم برف ، شروع میکنیم.

با تکمیل گراف، ما فرآیند اکسپورت کردن و ایمپورت کردن فرم سابستنس دیزاینر را برای آنریل به عنوان آنچه که از ماتریالهای محیط شروع به ساختش کرده بودیم را تکرار میکنیم. برای جمع بندی، ما مجموعه محیط خود را ایجاد میکنیم و برخی دارایی های ساده را قبل از ایجاد رندر نهاییمان و جهت کمک به جمعیت landscape ایجاد مینماییم. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • رفرنس برف و ایجاد برف نرم پایه
  • ایجاد برف پفی
  • تست در آنریل انجین
  • ایجاد نویز و امواج
  • افزودن جزییات به برف
  • ایجاد برف ریزه
  • ایجاد Heightmap
  • ایجاد Albedo
  • ادغام مپ ها
  • تنظیمات آنریل انجین
  • ایجاد شیدر اولیه
  • افزودن Tesselation  به شیدر
  • اعمال شیدر به منظره
  • افزودن شاخ و برگ
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : 3DMotive – Winter Shaders in Substance

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 5.12 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 33

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Philipp Schmidt

نرم افزار : Substance Designer , Unreal Engine

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Winter Shaders in Substance

In Winter Shaders in Substance, we will be walking through the workflow of creating various snow textures in Substance Designer. To start, we will be hopping on the internet to grab some reference to guide us towards the final result. From there we will be jumping right into Substance Designer and begin building our first graph and build multiple sub-graphs as well. This will allow us to have a better grasp behind how each graph will be constructed. Once we have our initial graph completed, we will export the maps and setup a basic shader in the Unreal Engine. Next, we will begin the process of building the graph for our second snow texture. With that graph complete, we will repeat the process of exporting and importing from Substance Designer to Unreal as we start the building of our environment materials. To wrap things up, we will build out our environment set and add some simple assets to help populate the landscape before creating our final renders.


3DMotive – Winter Shaders in Substance Volume 1 :

Chapter 1 – Intro 00:58
Chapter 2 – Snow References and Substance Tour 08:19
Chapter 3 – Creating the Base Soft Snow 14:01
Chapter 4 – Creating additional Snow Details 14:19
Chapter 5 – Creating the Main Puffy Snow 14:16
Chapter 6 – Creating the Final Puffy Snow 07:56
Chapter 7 – Creating the Base Rough Snow 09:43
Chapter 8 – Creating the Final Rough Snow 09:59
Chapter 9 – Creating the Final Outputs 09:43
Chapter 10 – Testing in Unreal 11:27

3DMotive – Winter Shaders in Substance Volume 2 :

Chapter 1 – Intro 00:57
Chapter 2 – Looking for Reference and Setup 08:58
Chapter 3 – Creating the Base Wave 10:50
Chapter 4 – Warping the Base Wave 08:58
Chapter 5 – Adding Noise to the Shape 10:40
Chapter 6 – Blending Noise Together 09:26
Chapter 7 – Building the Assembly Road 09:55
Chapter 8 – Adding Detail to the Snow 11:56
Chapter 9 – Blending the Snowball Effect 09:26
Chapter 10 – Creating the Snowflake 11:49
Chapter 11 – Adding Surface Detail and Blending 09:09
Chapter 12 – Finishing the Heightmap 09:38
Chapter 13 – Creating the Albedo 11:13
Chapter 14 – Exporting to Unreal 11:50

3DMotive – Winter Shaders in Substance Volume 3 :

Chapter 1 – Intro 00:59
Chapter 2 – Merging Maps 05:51
Chapter 3 – Setting up Unreal Engine 09:42
Chapter 4 – Creating the Basic Shader 09:23
Chapter 5 – Setting up the Base Color Input 09:04
Chapter 6 – Connecting and Commenting Shader Inputs 10:15
Chapter 7 – Adding the Base Tesselation to the Shader 08:50
Chapter 8 – Applying the Shader to the Landscape 10:40
Chapter 9 – Adding some Basic Foliage 12:49

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز


User Rating: 4.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا