3ds maxartstationMarvelous DesignerTopoGunZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت کاراکتر بازی AAA پارت اول : High Poly

Artstation – AAA Game Character Creation Course – Part 1

آموزش ساخت کاراکتر بازی AAA پارت اول : High Poly

ساخت کاراکتر بازی AAA پارت اول : High Poly

آموزش ساخت کاراکتر بازی AAA پارت اول : High Poly : در این دوره از FastTrack Tutorials ،هنرمند Mario Stabile ، در 13 ساعت با نحوه کار یک هنرمند حرفه ایی در هنگام ساخت یک کاراکتر با کیفیت برای بازی در برنامه های 3DS Max،Marvelous Designer 9-1،Zbrush 2021-2022 و Topogun 2 آشنا خواهید شد.

این دوره تکنیک هایی چون مسدود سازی،شبیه سازی لباس و پارچه،جزییات دهی به پوست،ایجاد و جزییات دهی به High poly،حجاری مو و موارد دیگر را پوشش میدهد. تمامی بخش مدلینگ در تری دی مکس ، بخش ارگانیک و جزییات دهی در زیبراش، شبیه سازی پارچه در مارولوس انجام می شود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • مسدود سازی کاراکتر در Zbrush برای تنظیم اساس و نسبت
  • ایجاد شبیه سازی واقعی پارچه در Marvelous Designer
  • ایجاد لوازم جانبی و قطعات سطح سخت در 3DS Max
  • جزییات دهی به کاراکتر در زیبراش برای رسیدن به نتیجه واقعی
  • استفاده از ورک فلوی XYZ برای جزییات دهی به صورت و پوست
  • ایجاد موهای حالت دار در زیبراش با استفاده از براش های منحنی

تری دینگا

عنوان دوره : Artstation – AAA Game Character Creation Course – Part 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 28

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Mario Stabile

نرم افزار : Zbrush – 3DS Max – Marvelous Designer – Topogun

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – AAA Game Character Creation Course – Part 1

Learn how a professional character artist works when creating characters for games. You’ll learn techniques like blocking out, Cloth simulation, Skin detailing, High poly creation & detailing, hair sculpting, and much more.

ZBRUSH, MARVELOUS DESIGNER & 3DS MAX

There is a lot that will be covered in this course, but the main topics are as follows:

Blocking out the character in Zbrush to set the basis and proportions.
Creating realistic cloth simulations in Marvelous Designer.
Creating the accessories and hard surface pieces in 3DS Max.
Detailing the character in Zbrush to achieve a realistic result.
Using XYZ workflow to detail the face and skin.
Creating stylized hair in Zbrush using curve brushes.
And much more.

All the hard surface modeling will be done in 3DS Max, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3d modeling package. The organic and detailing will be done using Zbrush, and the cloth simulation using Marvelous Designer.

In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. Next to this, the same techniques can be applied to almost any type of character,

13 HOURS! (Options to get the Un-TimeLapsed Footage Included – Over 75+HOURS!)

This course contains over 13 hours of content just for the part 1 – You can follow along with every single step – The course does enclose some time lapses. This is just to speed up very repetitive tasks. Still, they include commentary on top for thought criteria. The rest is done in real-time. However, we have also included the time-lapsed footage in real-time as a second license option. (Please make sure to read what is included in the different licenses)

We will start by going over our reference, and then we will dive right in and create a blockout of our Character in Zbrush. Then we will first create all of our cloth simulations in Marvelous designer to, later on, bring again into Zbrush and detail them.

Once that is done, we will jump into topogun, retopologize some of the blockout pieces to, later on, use those as a base in 3d max, where we will be creating a clean high poly model of all of our character accessories and hard surface pieces.

Finally, will then jump into Zbrush one last time to create the hair, detail the face using XYZ displacement maps, and detailing the character to achieve eye-catching results.

WHERE IS PART 2?

Part 2 of this course is currently in development. This part will follow up where we left off, and we will go over how to turn the character into a low poly, UV Unwrap & Bake, and how to texture the character and create final renders. Stay tuned!

حجم کل : 8.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا