artstationUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی صخره در Unreal Engine

Artstation – Rock UE4 Game Engine Pipeline Tutorial

آموزش ساخت دارایی صخره در Unreal Engine

آموزش ساخت دارایی صخره

 

در این آموزش ساخت دارایی صخره در Unreal Engine ، با ایجاد پایپ لاین دارایی صخره برای استفاده از متریال ابتدایی در UE4 آشنا خواهید شد. در ادامه یک سری تکسچر تایلینگ را در زیبراش برای هدایت افکت های مختلف زمین برای متریال های سنگ داینامیک UE4 خواهیم ساخت.

این دوره با ساخت تکسچرهای کاشی کار با افکت های های رنگی در مایا و حجاری در زیبراش آغاز می شود. سپس یک مستر متریال در UE4 که دارای نقاشی ورتکس و پوشش Z up داینامیک است، ایجاد می کنید.

کل فرآیند ساخت صخره از ابتدا در مایا و زیبراش ، نهایی سازی در فتوشاپ و تنظیم متریال در UE4 را در 120 دقیقه می آموزید. این دوره برای کاربران سطح متوسط می باشد و از نرم افزار های Zbrush, Maya, Photoshop, و Unreal Engine استفاده خواهد شد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این آموزش :

تری دینگا

عنوان دوره : Artstation – Rock UE4 Game Engine Pipeline Tutorial

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 2

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tyler Smith

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – Rock UE4 Game Engine Pipeline Tutorial

A full run through of creating a rock asset pipeline to use along a made from scratch material in UE4. Creating a series of tilling textures in Zbrush to drive different terrain effects for UE4 dynamic rock materials. The tutorial starts with creating tilling textures by hand using paint effects in Maya and sculpting in Zbrush. Then creating a master material in UE4 featuring vertex painting and dynamic Z up coverage. Concluding with creating grass cards and a large rock sculpture to integrate and bring together a pipeline for quick and easy rock environment creation.

Skill Level

Intermediate Level, you should be familiar with the basic menus and workflows with Zbrush, Maya, Photoshop, and Unreal Engine

Contents

– 120 minute walk through covering the entire rock pipeline creation from scratch in Maya, Zbrush, and Photoshop to final material set up in UE4.

– 1080 Resolution

– Low res game ready meshes

-Zbrush (4R8) files

-Texture files For tilling textures and high res rock bake textures

-UE4 project content including all materials created both vertex testing, final rock master material, and grass card material

حجم کل : 2.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.68 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا