artstationmayaphotoshopXNormalآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

تکسچر کاشی سقف : ورک فلوی کامل از مدلینگ سه بعدی به Photoshop

ArtStation – Roof Tile Texture - Complete Workflow From 3D Modeling to Photoshop

تکسچر کاشی سقف : ورک فلوی کامل از مدلینگ سه بعدی به Photoshop

تکسچر کاشی سقف : ورک فلوی کامل از مدلینگ سه بعدی

 

تکسچر کاشی سقف : ورک فلوی کامل از مدلینگ سه بعدی به Photoshop : در این دوره از هنرمند Thiago Klafke، با نحوه استفاده از برنامه مدل سازی دلخواه برای مدل سازی بافت کاشی کاری شده سقف و تکمیل آن در فتوشاپ آشنا می شوید.

ایشان در ابتدا با یک کاشی ساده شروع کرده و بصورت کاشی کاری می چیند و با کپی کردن و تغییر دادن کاشی های اصلی ،تصادفی سازی ،پوزیشن،مقیاس و چرخش تنوع ایجاد میکند.

از این ورک فلوی میتوان برای ساخت انواع تکسچرها چون پیاده روی ها،دیوارهای سنگی/آجری ،کاشی کف و … بهره برد. این دوره از برنامه های Maya, Photoshop, nDO, XNormal استفاده خواهد کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : ArtStation – Roof Tile Texture – Complete Workflow From 3D Modeling to Photoshop

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 6

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Thiago Klafke

نرم افزار : Maya – Photoshop – nDO – XNormal

زیرنویس انگلیسی : ندارد

ArtStation – Roof Tile Texture – Complete Workflow From 3D Modeling to Photoshop

In this tutorial, I show how you can quickly model tiling textures using your preferred modeling package, finishing it up in Photoshop.

Summary

I will start with a simple roof tile, and lay it out in a tileable pattern. I then create variation by duplicating and tweaking the original tiles, and randomizing each tiles position/scale/rotation.

Next, I fix any overlapping errors by hand. Once my high-poly is finished, I bring the baked maps to Photoshop, and use a combination of photo sources and hand-painted details to finish the texture.

Workflow

If you are familiar with other software, such as Zbrush and Substance, you should be able to integrate them in different parts of the workflow (for example, you can leverage SD’s procedural tools to create masks, and Zbrush to sculpt the individual tiles).

This workflow can be used to create all sorts of textures: Sidewalks, stone or brick walls, tile floors, you name it.

This is how I create most of my textures for Overwatch, and the goal of this tutorial is to teach how to make hand-crafted textures like this.

Software used

Maya, Photoshop, nDO, XNormal

Requirements

Basic knowledge of a 3D modeling package and Photoshop.

حجم کل : 0.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا