artstationMarmoset ToolbagmayaphotoshopQuixel SuiteWorld MachineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد تکسچر زمین و حجاری دارایی سنگ

Artstation – Terrain Tile Texture and Rock Game Asset Sculpting Tutorial

آموزش ایجاد تکسچر زمین و حجاری دارایی بازی سنگ

آموزش ایجاد تکسچر زمین و حجاری

 

در این آموزش ایجاد تکسچر زمین و حجاری از Tyler Smith، با نحوه ساخت تکسچر زمین کاشی کاری شده و دارایی سنگ و صخره در ZbrushPhotoshop و Quixel آشنا خواهید شد. تکنیک های حجاری سنگ ها را در زیبراش و نحوه ایجاد زمین در World Machine را فرا میگیریم.

در ادامه با نمایش ورک فلوی انتقال مجسمه زیبراش به یک مش انجین بازی low res برای تکسچرینگ و رندرینگ در Marmoset را می آموزیم. این آموزش مناسب کاربران متوسطی که با ورک فلوی و منوهای World Machine, Zbrush, Photoshop, Marmoset و Maya می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • 90 دقیقه آموزش فرآیند حجاری از صفر در زیبراش تا رندر نهایی در مارموست
  • همراه با فایل زیبراش 4R8
  • فایل World Machine
  • فایلهای کاشی فتوشاپ مپ های تکسچر
  • فایلهای Quixel و فتوشا برای نرمال مپ،rough و دیفیوز
  • فایل صحنه Marmoset Toolbag 3

گالری این مجموعه :

تری دینگا

عنوان دوره : Artstation – Terrain Tile Texture and Rock Game Asset Sculpting Tutorial

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 1

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Tyler Smith

نرم افزار : World Machine , Zbrush , Photoshop , Marmoset Toolbag , Maya , Quixel

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – Terrain Tile Texture and Rock Game Asset Sculpting Tutorial

A full run through of creating a tilling terrain texture and rock asset set from scratch using Zbrush and Photoshop/Quixel. Showcasing techniques for sculpting rocks in Zbrush and creating terrain in World Machine. Concluding with showing the workflow of transferring the Zbrush sculpture to a low res game engine friendly mesh for texture tilling and rendering in Marmoset.

Skill Level

Intermediate Level, you should be familiar with the basic menus and workflows with Zbrush, Maya, World Machine, Photoshop, and Marmoset

Contents

– 90 minute walk through covering the entire sculpture from scratch in Zbrush to final low res mesh render in Marmoset.

– 1080 Resolution

– Low res Static rock and plane/sphere meshes

-Zbrush (4R8) file

-World Machine file

-Photoshop hand tiled files of texture maps generated for low res mesh

-Quixel Photoshop files for diffuse, rough, and normal map for rock assets and tilling texture

-Marmoset web file and scene file (Marmoset Toolbag 3)

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا