artstationmayaphotoshopUnreal EngineZBrushآموزشانیمیشنذرات - دینامیکرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت توالی تصاویر آتش ، متریال در UE4

UE4 VFX Intro: Fire Image Sequence, partical and material Tutorial

آموزش ساخت توالی تصاویر آتش ، متریال در UE4

آموزش ساخت توالی تصاویر آتش ، متریال

 

در این آموزش ساخت توالی تصاویر آتش ، متریال از Tyler Smith، با نحوه ساخت افکت در آنریل انجین با استفاده از ترکیبی از ایجاد تکسچر در Zbrush, Photoshop و ادیتور متریال UE4 آشنا خواهید شد. با ساخت یک مش توالی تصویر در مایا و زیبراش شروع می کنیم. سپس به تنظیم متریال ها و سیستم ذرات در UE4 جهت رندر برای افکت ذرات می پردازیم.

ایجاد شعله های آتش رویه‌ای با تکسچر ساده‌تر و نیز یک افکت خاکستر ساده با ذرات GPU را پوشش خواهیم داد. با جمع آوری همه افکت های ذرات با نمونه های متریال انعطاف پذیر برای تغییر نگاه شعله ها در هوا، کار رو به پایان می رسونیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این مجموعه :

تری دینگا

عنوان دوره : ArtStation – UE4 VFX Intro: Fire Image Sequence, partical and material Tutorial

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 5

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tyler Smith

نرم افزار : Unreal Engine , Zbrush , Photoshop , Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

ArtStation – UE4 VFX Intro: Fire Image Sequence, partical and material Tutorial

A full run through of creating a fire effect in UE4 using a combination of texture creation in Zbrush, Photoshop and UE4’s material editor. Starting with creating an image sequence mesh set up in Maya and Zbrush. Then setting up master materials and particle systems in UE4 to render out a flip book sprite sheet particle effect . Another topic covered is creating procedural flames with a more simple panning texture, as well as a simple blowing cinder effect with GPU particles. Finishing by assembling it all together in one particle effect with flexible material instances for changing the look of the flames on the fly.

Skill Level

Intermediate Level, you should be familiar with the basic menus and workflows with Zbrush, Maya, Photoshop, and Unreal Engine 4

Contents

– 180 minute walk through covering the entire particle effect creation.

– 1080 Resolution

-Fire image sequence textures and basic panning texture, and sphere normal map

-Content for UE4 project containing master materials, material instances, and particle systems

-Maya and Zbrush scenes for the image sequence set up and sculpting

حجم کل : 2.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا