Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه KWS Water System v1.0.0a برای یونیتی

Asset Store - KWS Water System

دانلود پروژه KWS Water System v1.0.0a برای یونیتی

پروژه KWS Water System برای یونیتی

 

پروژه KWS Water System برای یونیتی : این پروژه یک جزء مبتنی بر ماژول است که به شما امکان می دهد سطوح آبی مانند اقیانوس ، دریا ، رودخانه ، دریاچه ، استخر و غیره را شبیه سازی کنید ، این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده‌ایم ، سیستم آب برای پلتفرم‌های PC ، کنسول و رندر HDRP هدف‌گذاری شده است ، با سافت ساز همراه باشید.

ویژگی های این پکیج :

  • شبیه سازی امواج GPU با چند آبشار
  • تخمین فیزیکی نور
  • تخمین فیزیکی بازتاب ها با استفاده از انعکاس های پیش بینی شده
  • تخمین فیزیکی شکست در فضای صفحه با پراکندگی
  • افکت زیر آب
  • امواج خط ساحلی با ذرات کف
  • رندر جریان با استفاده از نقشه جریان
  • شبیه سازی سیال برای اجسام ساکن
  • پشتیبانی از مش محدود و بی نهایت
  • رندر آب خارج از صفحه با وضوح مقیاس پذیر
  • و..
تری دینگا

عنوان : Asset Store – KWS Water System

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – KWS Water System

Water System is a module based component allowing you to simulate such water surfaces as an ocean/sea/river/lakes/pool/etc. Water System targeted at PC/console platforms and HDRP rendering.
Render pipeline compatibility

This version is only compatible with HDRP rendering and is not compatible with Standard built-in/ URP/ Mobiles / VR / WebGL

Required compute shaders support and HDRP 10+

Before updating, be sure to delete the old version!

Water for Standard built-in version

Water for URP version

PC DEMO

Water rendering uses physical approximation for lighting/wave simulation and is based on such physical parameters as wind power, turbidity, transparency, dispersion, etc. Therefore, the rendering of water should look correctly in any scene, for example, during the day, at night, at sunset, or in the cave.

Features:

GPU waves simulation with multiple cascades (to avoid tiling)
Physical approximation of lighting (volumetric lights and shadows, absorption, scattering, caustic)
Physical approximation of reflections using fast screen space projected reflections, camera planar reflections, baked and realtime reflection probes.
Physical approximation of refraction in screen space with dispersion (using water IOR)
Physical approximation of caustic relative to water depth and waves (with dispersion).
Underwater effect (with partial submersion)
Shoreline waves rendering with foam particles
Flow rendering using flowmaps (integrated flowmap painter)
Fluid simulation for static objects (rivers)
Buoyancy
Dynamic waves
Rain effect
Finite/Infinite mesh support (ocean/pool)
Depth (stencil) masking (to avoid water rendering in boats, etc)
Tesselation
Depth buffer writing (for correct posteffects like ‘depth of fields’)
Offscreen water rendering with scalable resolution (for example water can be rendered with resolution: 1080p, when scene rendered in 4k)
Video/text description of each setting in the editor.

حجم کل : 3.07 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا