Marmoset ToolbagSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش فرآیند ساخت کاراکتر Batman به زبان چینی

Aboutcg.org - Hard Surface Next-Generation Role Process Teaching - Chinese

آموزش فرآیند ساخت کاراکتر Batman به زبان چینی

آموزش فرآیند ساخت کاراکتر Batman

 

آموزش فرآیند ساخت کاراکتر Batman : با پیشرفت نسل جدید انجین ها، روند تولید کاراکتر های بازی نسل بعدی نیز کاملاً توسعه یافته است. هم اکنون نقش تولید دارایی بازی برعهده ی همکاری چند نرم افزار می باشد. هنرمندان طراح این نوع کاراکترها، نیاز به استفاده از زیبراش ، برای اسکالپ و همچنین استفاده از ابزارهای توپولوژی برای مدل های low-poly توپولوژیکی و سپس بیک آنها با استفاده از Substance Painter یا دیگر برنامه های طراحی تکسچر و در نهایت ایمپورت به مارموست یا دیگر انجین های بازی برای نمایش اثر دارند.

این دوره ، تکنیک های سطوح سخت را برای تولید زره پوش می آموزد. مختص کاربرانی که بدنبال ساخت کاراکتر های سطوح سخت هستند ، می باشد. با این دوره مهارت های مدل سازی و طراحی کاراکتر های مکانیکی و سطوح سخت خودتان را ارتقا بدید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • جزییات دهی از توپولوژی تا مپینگ تکسچر
  • حجاری در نرم افزار زیبراش
  • استفاده از ابزارهای توپولوژی
  • بیک تکسچر ها در Substance Painter
  • رندرینگ در toolbag 3

گالری این مجموعه :

تری دینگا

عنوان دوره : Aboutcg org – Batman – Hard Surface Next-Generation Role Process Teaching – Chinese

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 55

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : –

نرم افزار : Substance Painter , Zbrush , Marmoset Toolbag

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Aboutcg org – Batman – Hard Surface Next-Generation Role Process Teaching – Chinese

With the development of the new generation of engines, the production process of the next-generation game characters has also been fully developed. Now the production of a game role asset is a comprehensive skill of multiple software cooperation. The next-generation character artists need to use Zbrush software for carving , You have to use topology tools to topological low-poly models, and then bake them, and use Substance Painter and other software to draw textures, and finally can be imported into toolbag 3 or game engines to view the effect.

It is especially worth mentioning that this tutorial also introduces the production method of hard surface armor, which is a set of rare learning materials for users who want to learn to make hard surface armor.
This teaching is accompanied by practice files so that you can practice together with the teaching. By learning this set of teaching, master the general methods and processes of this kind of role, and quickly keep up with the pace of technological upgrading.

حجم کل : 13.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا