CGcircuitHoudiniآموزشرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش تخریب ساختمان در هودینی Rigids II – v2.0

CGCircuit - Applied Houdini - Rigids II - v2.0

آموزش تخریب ساختمان در هودینی Rigids II - v2.0

آموزش تخریب ساختمان در هودینی

 

آموزش تخریب ساختمان در هودینی : در این دوره آموزشی از هنرمند Steven Knipping، با مدل سازی ساختمان رویه ایی و تخریب آن و همچنین استفاده از rigid body در هودینی آشنا خواهید شد. این ساختمان زیبا و بتنی با یک سیستم محدودیت سفارشی ساخته خواهد شد و بعد هنگامی که گروهی از شبیه‌سازی‌ها را با استفاده ازورک فلوی Dependency Graph (یا PDG) اجرا می‌کنیم، بارها و بارها منفجر می‌شود.

کار شیدینگ و نورپردازی و رندر را در Mantra انجام خواهیم داد. همچنین نحوه استفاده از LOP ها ، ایمپورت بهینه نتیجه به Solaris تا به USD تبدیل کنیم که در نهایت بتوانیم ساختمان خود را تخریب نماییم. در ادامه روش های جدید تخریب دقیق در هودینی را یاد می گیرید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مقدمه ایی بر دوره
  • تنظیم و راه اندازی
  • لایوت
  • شکستگی یا Fracturing
  • ساخت
  • محدودیت ها
  • خروجی ها
  • ایمپورت به TOP
  • نورپردازی و رندرینگ

گالری این آموزش :

تری دینگا

عنوان دوره : CGCircuit – Applied Houdini – Rigids II – v2.0

سطح : مبتدی تا متوسط

زمان کل دوره : 5.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 40

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Steven Knipping

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – Applied Houdini – Rigids II – v2.0

In this lesson we’re going to procedurally model a building that takes advantage of geometry instancing in order to create a super memory efficient and detailed rigid body simulation that is still art directable! This beautiful concrete and glass building will be held together with a custom constraint system, and then blown up over and over again when we run a bunch of simulations using Houdini’s new Procedural Dependency Graph (or PDG) workflow. These “wedges” will use TOPs nodes to run sims at the same time, render previews, burn in text, and even create final movies on disk that we can use to make decisions about our sim settings. Once we converge on a simulation that we like, we’ll shade, light, and render it in Mantra – but also as a bonus, I’ll show you how to optimally import our result into Solaris as well, using LOPs to bring our still instanced-enabled geometry over to USD so we can render our building collapse in Karma.

حجم کل : 8.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا