CGcircuitmayaآموزشجلوه های ویژهریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های ریگ بندی کارتون به واقعیت از CGCircuit

CGCircuit – Rigging Techniques Cartoon to Realistic by Nico Sanghrajka

آموزش تکنیک های ریگ بندی کارتون به واقعیت از CGCircuit

تکنیک های ریگ بندی کارتون به واقعیت

 

آموزش تکنیک های ریگ بندی کارتون به واقعیت از CGCircuit : در این دوره از هنرمند Nico Sanghrajka، با نحوه ساخت یک بیس ریگ قوی ،آشنایی با نکات و تکنیک ها و تولید ورک فلوی اثبات شده در طول مسیر آشنا خواهید شد. ایشان نحوه رویکرد ریگ بندی کاراکتر های کارتونی به واقعیت را نشان می دهد. این ورک شاپ برای کاربرانی که دانش ریگبندی دارند ، توصیه می شود.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش تکنیک های ریگ بندی کارتون به واقعیت :

  • اصول اولیه – شروع کار : ریگ پیشرفته،آنالیز ریگ های موجود،موقعیت مدل و توپولوژی برای ریگ، قرارداد نامگذاری،جایگذاری و جهت گیری مفاصل،ریگینگ مدولار،ایجاد FK spine،خصوصیات سفارشی
  • ادامه ساخت بیس ریگ : دست و پا،IK­FK­blend ،نود های رنگ آمیزی در مقابل محدودیت های orient ،ایجاد دست و انگشت،ویژگی های انگشت ماکرو
  • اتصال همه چیز به هم و ادامه ساخت بیس ریگ: ایجاد کنترلر های چشم،شانه،سر،فک،پوست دهی
  • ستون فقرات : ساخت ستون فقرات پیشرفته،ساخت مفاصل مورد نیاز،اسکواش و کشش ستون فقرات
  •  بازو،شانه و PoseReader ساده : بازو و پاها ،اسکواش و کشش اندام،نود Condition ،شکاف زانو و آرنج،ترقوه خودکار
  • دفرمیشن ها : نگاهی به توپولوژی و edgeflow ،نقاشی وزن ها،صاف کردن،تاثیر بر اشیا،آبجکت های Influence ، اشکال اصلاحی
  • ساخت عضلات و افزودن داینامیک : آناتومی و عضلات،داینامیک در ریگ،بدن های نرم و منحنی های داینامیک،انیمیشن تاخیری
  • .آماده سازی همه چیز برای انیمیشن ،ایجاد اسکریپت برای ریست تمامی کنترل ها به حالت پیشفرض

عنوان دوره : CGCircuit – Rigging Techniques Cartoon to Realistic by Nico Sanghrajka

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 31.49 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 95

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Nico Sanghrajka

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – Rigging Techniques Cartoon to Realistic by Nico Sanghrajka

Basics: Starting out with a solid base Part 1
Introduction
What makes an advanced rig? | Analyzing some existing rigs | Model pose and topology considerations for rigging | Naming convention | Joint placement | Joint orientation (rotation axis) | Modular rigging (break it down) | Creating the FK spine | Custom attributes | Color coding | Locking and hiding attributes
Basics: Continuing to build the base rig.
Arms and legs | IK­FK­blend | Blend­color nodes vs orient constraints | Creating hands and fingers | Foot setup with multiple pivot points | Utility/math nodes | Macro finger attributes and secondary micro controls

Connecting everything together and rigging the rest of the base rig.
Connecting everything together | Point constraints and orient constraints | Creating shoulder, head, jaw, and eye controls | Rough skinning | Managing the visibility of controls

Getting more advanced: The Spine
Building a more advanced spine | How many joints do I need? | IK ribbon spine | Squash and stretch spine | Volume preservation and color­-feedback | FK spine with variable controls | Reverse FK spine

Getting more advanced: Arms, Shoulders and simple PoseReader
Advancing the legs and arms | Squash and stretch limbs | Condition node | Split knee and split elbow | Shoulder blade setup | Building a native Maya pose reader | Auto clavicle | Optional: bendy limbs

Deformations
Deformations | Looking at edgeflow and topology | Weights painting | Additive vs subtracting | Smoothing | Weighthammer | Influence objects | Optional: building a low-res cage | Corrective shapes | Pose­based deformation

Faking Muscles and adding Dynamics
Anatomy and muscles | Faking muscles and skin sliding | Dynamics in rigging | Soft bodies and dynamic curves | Delayed animation ctrls

Tying up some loose ends
Testing the rig | Picking three (extreme) poses | Make sure all is working and ready for anim | Creating a script to reset all the control back to default

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 59 گیگابایت

برای دسترسی و دانلود کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای دانلود یا نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی و دانلودی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

خرید اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی و دانلود نامحدود
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
  • دارای تخفیف دوره ای برای خرید محصولات فروشگاه

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, they can pay with PayPal or WebMoney . For this purpose email us or   Send us a message to our telegram .You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تری دینگا

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    نرم افزارهای این دوره رو اشتباه ننوشتین؟! پریمیر و فتوشاپ ربطی به ریگ نداره!
    نرم افزارش مایا نیست؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا