CGMAmayaMudboxآموزشتکسچرینگریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد کاراکتر برای فیلم سینمایی

CGMA – Character Creation for Film Cinematics

آموزش ایجاد کاراکتر برای فیلم سینمایی

کاراکتر برای فیلم سینمایی

 

در این دوره آموزشی از شرکت CG Master Academy ، در 10 هفته چگونگی ایجاد کاراکتر برای فیلم سینمایی ، های پولی با مدلینگ تمیز و کارآمد برای فیلم های سینمایی و بازی ها را یاد خواهید گرفت. هدف از این دوره آشنایی با ایجاد کاراکتر برای بازی و فیلم سینمایی در قالب پروفایل یک کاربر و هدف نهایی در کامپوزیت و روایت است. هر هفته بر روی جنبه‌های مختلف ساخت کاراکتر تمرکز خواهیم کرد و روش‌های فنی اسمبلینگ یک کاراکتر نهایی را بررسی خواهیم کرد.

با آنالیز و اختصاص متریال های رفرنس مختلف به اسکالپ اولیه شروع می کنیم. سپس به اجزای سطح سخت ، لباس و لوازم جانبی مورد نیاز برای اتمام پولیش دارایی high-poly خواهیم پرداخت. بعد با استفاده از تکنیک های شیدینگ و نقاشی پیشرفته ، ظاهر کاراکتر خود را تغییر می دهیم. این مرحله شامل: look-development پوست ، فلز و دیگر شیدرهای متریال مختلف قبل از رندر و خروجی نهایی خواهد بود. در نهایت در پایان دوره ، در مورد تئوری رنگ،دستکاری رندر و پست پراسسینگ بحث و کار خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مسدود کردن مدل کاراکتر
  • سر کاراکتر
  • بدن و لباس
  • مدلینگ سطوح سخت کاراکتر
  • تجهیز کردن کاراکتر
  • پینتینگ تکسچر
  • اعمال تکسچر ها به مش ها
  • ریگ بندی و اصول نورپردازی
  • تکمیل پروژه نهایی
تری دینگا

عنوان دوره : CGMA – Character Creation for Film Cinematics

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 86

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : PETE ZOPPI

نرم افزار : Maya – Mudbox

زیرنویس : ندارد

CGMA – Character Creation for Film Cinematics

The objective of this class is to understand character creation for film and game cinematics in terms of a characters profile, and its ultimate purpose in a composition or narrative. Each week we will focus on a different aspect of character construction and explore the technical ways of assembling a final character. We will begin by analyzing and assessing various reference materials prior to initial sculpting. Then the class will dive into the fabrication of hard surface components, clothing, and other accessories needed to finish out/polish a high-poly asset. From there, the emphasis will then switch over to surfacing your character using advance painting and shading techniques. These will include look-development of skin, metal, and various other material shaders prior to outputting final renders. Finally, we will end the course with discussions on and demonstrations about color theory, render manipulation, and post processing.

حجم کل : 7.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.23 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا