CGMAmayaUnityآموزشساخت بازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی سطح برای بازی ها

CGMA - Level Design for Games

آموزش طراحی سطح برای بازی ها

آموزش طراحی سطح برای بازی ها

 

آموزش طراحی سطح برای بازی ها : در این دوره 10 هفته ایی از CGMA، با نحوه طراحی محیط سطوح بازی سه بعدی از یک طراحی پرسپکتیو آشنا خواهید شد. تئوری بازی ها ، ترکیب اشکال ، معماری و روانشناسی بازیکنان را مورد بررسی قرار می دهیم.

تنظیمات سطح را از مراحل اولیه برنامه ریزی تا پراپرتی های قابل پخش در Unity را تکرار و طراحی خواهیم کرد. این آموزش بر استفاده از هنر غوطه‌وری (immersion) و مدل‌سازی شکل‌های مصنوعی، غافلگیر کننده، و الهام بخشیدن به بازیکنان تمرکز خواهد داشت.

در نهایت نحوه طراحی برای مکانیک بازی و روایت را بررسی می کنیم و به ایجاد سطح هایی که از توسعه کاراکتر و تجربه بازیکنان پشتیبانی می کند ، خواهیم پرداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • شروع کار
  • اشکال ، فضا و فراتر از آن
  • عناصر لایوت
  • اشکال در توالی
  • طراحی اکتشاف
  • طرحی میدان جنگ
  • طراحی مبارزه چند نفره
  • طراحی پازل
  • تکرار و تست بازی

گالری این آموزش :

تری دینگا

عنوان دوره : CGMA – Level Design for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 126

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : PATRICK HASLOW

نرم افزار : Maya , Unity

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGMA – Level Design for Games

In this course you will learn to approach 3D game level environments from a design perspective. The lectures will explore theory of games, shape composition, architecture, and player psychology. You will design and iterate on level setups from the initial planning phases to playable prototypes in Unity. The course will focus on crafting immersion and modeling shapes that intrigue, surprise, and inspire players. We’ll explore how to design for game mechanics and narrative, creating level progressions that support character development and player experience.

Week 1 | Getting Started
Week 2 | Shapes, Space, and Beyond
Week 3 | Elements of Layout
Week 4 | Hit the Books
Week 5 | Shape in Sequence
Week 6 | Exploration Design
Week 7 | Battlefield Design
Week 8 | Multiplayer Combat Design
Week 9 | Puzzle Design
Week 10 | Play-Testing and Iteration

حجم کل : 11.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا