نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA
CGMA – Lighting and Shading for Film Production
نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA
نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA : در این آموزش از سایت CGMA ، هنرمن Frederic Durand ،در 6 هفته ، با نورپردازی،شیدینگ و رندرینگ در Arnold 5.3 برای مایا 2019،Nuke 11 و Photoshop آشنا خواهید شد.
این دوره بر نورپردازی،شدینیگ،رندرینگ برای آرنولد در مایا برای فیلم های بلند تمرکز دارد. همچنین با نحوه ایجاد یک صحنه نورپردازی شده و تفاوت های بین نور مستقیم و غیر مستقیم،نوع شناسی نور و طراحی آشنا خواهید شد.
این دوره نحوه کار با متریال های refraction،سوزاننده،پراکندگی زیر سطح و میکس متریال ها ،ترکیب انواع مختلف عناصر با هم،نورپردازی و سایه زنی با Nuke و استراتژی های رندینگ را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- معرفی،نورپردازی و شیدینگ رایج
- رندرینگ رویه ایی
- توپولوژی منابع نور 1
- توپولوژی منابع نور 2
- توضیحات متریال و سطح بندی
- رندرینگ و کامپوزیشن
این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .
دوستان در نظر داشته باشند سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه
مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرمایید
عنوان دوره : CGMA – Lighting and Shading for Film Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 6 هفته
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Frederic Durand
نرم افزار : Maya 2019 (or later), Arnold 5.3, Nuke 11 (or later), Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
CGMA – Lighting and Shading for Film Production
This course focuses on lighting, shading, and rendering in Arnold for Maya for feature films. Students will set up a simple lighting scene and learn the differences between Direct vs Indirect Illumination, light typologies, and designations. They will learn high-level transmissive materials: refraction, caustics, sub-surface scattering and mixing materials. Students will take the skills they’ve learned and composite various elements together, reconstruct lighting and shading using Nuke, and cover good rendering strategies.
ویژه کاربران « سوپر ویژه »
این لینک دانلود فقط برای کاربران سوپر ویژه که سکه لازم برای مشاهده این مطلب رو پرداخت کرده اند ، برای همیشه قابل مشاهده هست . لطفا به حساب خود در سایت وارد شوید یا ثبت نام کنید و اعتبار « سکه » خود را پنل کاربری چک بفرمایید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش سوپر ویژه و آموزش خرید « سکه » به این صفحه مراجعه فرمایید . لینک صفحه راهنماسوپر ویژه مطالب اختصاصی سافت ساز ، که در نت نیست و ما اقدام به تهیه آن خواهیم کرد ، گذاشته خواهد شد . برای دسترسی به لینک های این مطلب ، نیاز به تهیه «سکه» خواهید داشت . هر مطلب سوپر ویژه ، با توجه به ارزشش براش سکه در نظر گرفته شده است ، و برای دسترسی حتما باید در اعتبارتون ، سکه لازم موجود باشد .
توجه : این قسمت کاملا جدا از قسمت اشتراک ویژه است.
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید