CGMAmayaNUKEphotoshopآموزشرندرینگسوپر ویژهشرکت سازندهشیدینگکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی
موضوعات داغ

نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA

CGMA – Lighting and Shading for Film Production

نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA

 

نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA : در این آموزش از سایت CGMA ، هنرمن Frederic Durand ،در 6 هفته ، با نورپردازی،شیدینگ و رندرینگ در Arnold 5.3 برای مایا 2019،Nuke 11 و Photoshop آشنا خواهید شد.

این دوره بر نورپردازی،شدینیگ،رندرینگ برای آرنولد در مایا برای فیلم های بلند تمرکز دارد. همچنین با نحوه ایجاد یک صحنه نورپردازی شده و تفاوت های بین نور مستقیم و غیر مستقیم،نوع شناسی نور و طراحی آشنا خواهید شد.

این دوره نحوه کار با متریال های refraction،سوزاننده،پراکندگی زیر سطح و میکس متریال ها ،ترکیب انواع مختلف عناصر با هم،نورپردازی و سایه زنی با Nuke و استراتژی های رندینگ را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • معرفی،نورپردازی و شیدینگ رایج
  • رندرینگ رویه ایی
  • توپولوژی منابع نور 1
  • توپولوژی منابع نور 2
  • توضیحات متریال و سطح بندی
  • رندرینگ و کامپوزیشن

این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .

دوستان در نظر داشته باشند سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند  . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه 

مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرمایید

عنوان دوره : CGMA – Lighting and Shading for Film Production

سطح : متوسط

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 6 هفته

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Frederic Durand

نرم افزار :  Maya 2019 (or later), Arnold 5.3, Nuke 11 (or later), Photoshop

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGMA – Lighting and Shading for Film Production

This course focuses on lighting, shading, and rendering in Arnold for Maya for feature films. Students will set up a simple lighting scene and learn the differences between Direct vs Indirect Illumination, light typologies, and designations. They will learn high-level transmissive materials: refraction, caustics, sub-surface scattering and mixing materials. Students will take the skills they’ve learned and composite various elements together, reconstruct lighting and shading using Nuke, and cover good rendering strategies.

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.18 ( 2 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا