نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA
CGMA – Lighting and Shading for Film Production
نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA
نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA : در این آموزش از سایت CGMA ، هنرمن Frederic Durand ،در 6 هفته ، با نورپردازی،شیدینگ و رندرینگ در Arnold 5.3 برای مایا 2019،Nuke 11 و Photoshop آشنا خواهید شد.
این دوره بر نورپردازی،شدینیگ،رندرینگ برای آرنولد در مایا برای فیلم های بلند تمرکز دارد. همچنین با نحوه ایجاد یک صحنه نورپردازی شده و تفاوت های بین نور مستقیم و غیر مستقیم،نوع شناسی نور و طراحی آشنا خواهید شد.
این دوره نحوه کار با متریال های refraction،سوزاننده،پراکندگی زیر سطح و میکس متریال ها ،ترکیب انواع مختلف عناصر با هم،نورپردازی و سایه زنی با Nuke و استراتژی های رندینگ را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- معرفی،نورپردازی و شیدینگ رایج
- رندرینگ رویه ایی
- توپولوژی منابع نور 1
- توپولوژی منابع نور 2
- توضیحات متریال و سطح بندی
- رندرینگ و کامپوزیشن
این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .
دوستان در نظر داشته باشند سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه
مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرمایید
عنوان دوره : CGMA – Lighting and Shading for Film Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 6 هفته
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Frederic Durand
نرم افزار : Maya 2019 (or later), Arnold 5.3, Nuke 11 (or later), Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
CGMA – Lighting and Shading for Film Production
This course focuses on lighting, shading, and rendering in Arnold for Maya for feature films. Students will set up a simple lighting scene and learn the differences between Direct vs Indirect Illumination, light typologies, and designations. They will learn high-level transmissive materials: refraction, caustics, sub-surface scattering and mixing materials. Students will take the skills they’ve learned and composite various elements together, reconstruct lighting and shading using Nuke, and cover good rendering strategies.
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید