CGMAmayaSubstance DesignerSubstance PainterZBrushآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد گیاهان و پوشش گیاهی برای بازی

CGMA - Vegetation & Plants for Games

آموزش ایجاد گیاهان و پوشش گیاهی برای بازی

ایجاد گیاهان و پوشش گیاهی

 

در این دوره آموزشی از شرکت CG Master Academy، در 6 هفته چگونگی ایجاد گیاهان و پوشش گیاهی برای هنر محیط بازی ها را خواهید آموخت. با تمرکز سنگین روی گیاهان و پوشش گیاهی ، به ایجاد محیط برای بازی می پردازیم. در طی این 6 هفته ، به ایجاد گیاهان ، درختان، سنگ ها و چندین تکسچر ترکیبی و ایمپورت آنها به Unreal Development Kit و در نهایت کامپوزیت نهایی صحنه می پردازیم.

از ابزارهای متفاوتی از جمله : Maya, Zbrush, Substance و Unreal Development Kit برای رسیدن به هدفمان استفاده می کنیم. مثال‌های خودم را ارائه خواهم کرد و به دانش آموزان کمک می کنم تا سبک خود را محدود کرده و برروی جزییات خاصی تمرکز کنند که به ایجاد یک قطعه نهایی قوی‌تر کمک خواهد کرد.

در مورد رنگها ، کامپوزیشن و زبان اشکال برای ایجاد یک نگاه یکپارچه بحث خواهیم کرد. در پایان این آموزش ایجاد گیاهان و پوشش گیاهی عالی ، یک قطعه نهایی خواهید داشت که می‌تواند برای پورتفولیو و دانشی که به عنوان فونداسیون عالی برای حرفه خود در بازی‌ها بکار می‌رود، استفاده کنند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این مجموعه آموزشی :

تری دینگا

عنوان دوره : CGMA – Vegetation & Plants for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 160

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : JEREMY HUXLEY

نرم افزار : Zbrush, Substance, Maya, Unreal development kit

زیرنویس : ندارد

CGMA – Vegetation & Plants for Games

During this course, students are going to create an environment for games, with a heavy focus on vegetation and plants. Over the course of 6 weeks we will be going over the creation of plants, trees, rocks and a few blend textures, importing them into the Unreal Development Kit and composing a final, lit scene. We will be using various tools, including: Maya, Zbrush, Substance and the Unreal Development Kit to accomplish our goals. I will provide my own examples and help the students to narrow their style and focus on specific details that will help to create a stronger final piece. We will discuss colors, composition and shape language in order to form a cohesive look. This will serve as a valuable learning exercise which can then translate directly to modern studios. At the end of the class, students will have a final piece which can be used for their portfolio and a knowledge that will serve as a great foundation for their careers in games.

حجم کل : 9.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. فوق العادست.لطفا از این نوع مطالب راجع به انریل انجین بیشتر منتشر کنید ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا