3ds maxSubstance PainterUdemyUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی کاراکتر برای بازی : ورک فلوی پروداکشن

Udemy - Character Creation for Games Vol. 2: Production Workflow

آموزش طراحی کاراکتر برای بازی

 

در این دوره آموزشی ” آموزش طراحی کاراکتر برای بازی ” از شرکت Udemy، ریتوپولوژی،آنرپ،تکسچر یک کاراکتر بازی اسکالپ شده را با استفاده از Zbrush, 3ds Max, Substance Painter, Unreal را یاد خواهید گرفت. در این آموزش کل فرآیند ریتوپولوژی ، آنرپپینگ،بیکینگ و تکسچرینگ یک کاراکتر بازی با بدن کامل را خواهیم داشت.

از اکسپورت کاراکتر از زیبراش شروع می کنیم. سپس با 3ds Max نسخه low poly کاراکتر را درست می کنیم. به توپولوژی تمیز برای ساخت آسان کاراکتر جهت انیمیت و ایجاد یووی اهمیت می دهیم. پس از ریتوپولوژی به unwrap کاراکتر می پردازیم. بعد به ایجاد تکسچرهای مدل سه بعدی و بحث در مورد بهینه سازی فضای یووی تکسچر و روش های ایجاد یووی بحث خواهیم کرد.

پس از unwrap، به بیک و تکسچرینگ در Substance Painter می پردازیم. به ایجاد پوست واقعی ، زخم،خراشیدگی،فلز،چرم و تاتو با انواع مختلف براش ها ،استنسیل ها،فیلترها ، ژنراتورها و متریال های اسمارت خواهیم پرداخت. پس از تکسچرینگ ، کاراکتر را به انجین بازی Unreal برده و ظاهر کاراکتر را در یک بازی واقعی بررسی می کنیم. در پایان یک نمایش بصری عالی از کاراکتر را در Marmoset Toolbag و Substance Painter ایجاد خواهیم کرد.

آنچه در این دوره آموزشی یاد می گیرید :

  • نحوه ایجاد کاراکتر آماده بازی حرفه ایی
  • آشنایی با چگونگی ایجاد توپولوژی تمیز در 3ds Max
  • آموزش روش های سریع و کارآمد ایجاد یووی در 3ds Max
  • Unwrap کاراکتر با استفاده از فضای یووی تمیز و سازماندهی شده
  • آموزش نحوه بیک مپ ها و تکسچر در Substance Painter
  • ایجاد پوست واقعی ، زخم،خراشیدگی،فلز،چرم
  • ایجاد نمایش بصری عالی از کاراکتر را در Marmoset Toolbag و Substance Painter
  • و…
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Character Creation for Games Vol. 2: Production Workflow

سطح : متوسط – حرفه ایی

زمان کل دوره : 18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 65

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Victory3D LLC

نرم افزار :Zbrush, 3ds Max, Substance Painter, Unreal

زیرنویس : ندارد

Udemy – Character Creation for Games Vol. 2: Production Workflow

In this course, I will take you through the entire process of retopologizing, unwrapping, baking and texturing a full body game character. We will start by decimating and exporting our character out of Zbrush. Then we will make a low poly version of our character using 3ds Max. I will go over the importance of having clean topology that will make your character easy to animate and create UVs for. After going through the process of retopologizing, we will unwrap our character. We will unfold our mesh so we can create textures that will fit our 3d model. I will discuss what makes a clean UV set, how to optimize your UV texture space, and the fastest and the most efficient ways to create your UVs.

After we unwrap, we will be ready for baking and texturing in Substance Painter. We will go through the process of extracting our details from our high poly mesh so we can use them for our low poly mesh. We will create realistic skin, wound, scratches, metal, leather, and tattoo by using different types of brushes, stencils, filters, generators, and smart materials.

After texturing, we will put our character inside Unreal game engine to check out how our character will appear in an actual game. At the end, we will create a nice visual presentation of our character in Marmoset Toolbag and Substance Painter. If you are determined to take your high res sculpt all the way to a completely production ready mesh, then this course is for you.

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 6.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 3.66 ( 4 votes)

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. به جای ورک فلو بنویسید : روند کار و به جای مدلینگ و تکسچرینگ حداقل مدل سازی و تکسچر(بافت) کردن بنیوسید تا متن شما یک مقدار به زبان فارسی نزدیک شود

    1. اینجوری فقط شما متوجه میشید چی نوشتیم به همه چی شبیه میشه بجز زبان فارسی ، برخی کلمات معادلش درست در نمیاد دوست عزیز

      1. دوست گرامی شغل خود بنده در حوزه بازیسازی می باشد و همه در این شغل می گویند مدلسازی و نشنیدم کسی مدلینگ بگوید. ورک فلو را هم تا بحال از کسی نشنیده ام. بهرحال این جا مال شماست و اختیارش با خودتان است ولی کمی توجه به زبان فارسی وظیفه همه ما به عنوان ایرانی است. با سپاس

          1. بزرگوار چشم چیه ؟ ادبیات مخصوص این بنده خدا رو واقعا فقط خودش میفهمه.. فقط ادبیات من درآوردی تو CG کمه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا