CubebrushmayaZBrushآموزشحجاریشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد کاراکتر در زیبراش ZBrush

Create A Stylized Character in ZBrush

آموزش ساخت کاراکتر در زیبراش

آموزش ساخت کاراکتر در زیبراش

 

آموزش ساخت کاراکتر در زیبراش :  فرآیند ایجاد کاراکتر با سبک شگفت انگیز از بلاکینگ با اشکال اولیه تا پوزینگ در زیبراش را در 7 ساعت آموزش می بینید.

این آموزش برای کسانی که در حال حاضر شناخت خوبی از چگونگی ناویگیت و اسکالپ در زیبراش و دانش پایه ایی از چیز هایی مانند ZRemesher ، DynaMesh ، masking ، clipping و طرح ریزی جزییات از یک مش به مش های دیگر دارند توصیه می شود .همچنین فرآیند ایجاد بیس مش هفت تیر و retopoing قطعه لباس ، هر دو را داخل مایا پوشش می دهیم. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد تفنگ و retopoing یک قطعه لباس در داخل مایا
  • سرعت اکثر ویدیو ها 2x هستند
  • صدای بلند و زیرنویس انگلیسی
  • پر از نکات و ترفند های مهم
  • ویدیو های فول اچ دی

گالری دوره آموزشی :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Cubebrush – Create A Stylized Character in ZBrush

سطح : سطوح

زمان کل دوره : 7 ساعت

تعداد فایل های تصویری :12 بخش 24 فایل

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joao Sousa

نرم افزار :  Maya , Zbrush

زیرنویس : ندارد

Cubebrush – Create A Stylized Character in ZBrush

What’s in it ?

The complete process of creating a stylized character from blocking out with primitive shapes up to posing inside ZBrush. It’s more than 7 hours of training;
Creating a gun and retopoing a piece of clothing inside Autodesk Maya;
Very little video editing. There is no hiding anything here;
Most of the videos are sped up to 2x.
Voice-over and subtitles in English. A ton of tips and tricks throughout the videos.
High-quality, 1080p, video lessons, recorded using 60fps. You can use any video player that lets you slow down the videos, and watch them in real time.

This tutorial is recommended for those who already have a good understanding of how to navigate and sculpt in ZBrush, and have a basic knowledge of things like ZRemesher, DynaMesh, masking, clipping and projecting details from one mesh to another.

I’ll also cover the process of creating the base mesh of the revolver and retopoing a piece of clothing, both inside Autodesk Maya. The rest is all in ZBrush: having some basic knowledge of Maya is useful but not mandatory.

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 4.56 ( 13 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا