blenderKritaPackt PublishingSubstance PainterUnityآموزشانیمیشنتکسچرینگریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت کاراکتر بازی در Blender, Substance Painter و Unity

Packt Publishing – Create a Game Character: Blender, Substance Painter, and Unity

آموزش ساخت کاراکتر بازی در Blender, Substance Painter و Unity

آموزش ساخت کاراکتر بازی

 

در این آموزش ساخت کاراکتر بازی از Packt Publishing، نحوه استفاده از برنامه های Blender, Substance Painter, Krita و Unity برای ایجاد کاراکتر بازی خودتان را می آموزید. در ابتدا به ایجاد نسخه low-poly کاراکتر در Blender که برای انجین های بازی مناسب باشد ، خواهیم پرداخت. از مدل بلندر به ایجاد یک نسخه های‌پولی برای استفاده جهت بیک مپ های تکسچر خواهیم پرداخت. سپس به یووی مپ کاراکتر در بلندر و ایمپورت مدل به سابستنس پینتر برای ایجاد تکسچر های PBR برای پوست و لباس کاراکتر می پردازیم.

همچنین نحوه آماده سازی و سازماندهی بهتر کاراکتر را در بلندر پوشش می دهیم تا به طور موثرتری در سابستنس پینتر تکسچر کنیم . بعد از آن باز هم از بلندر برای ایجاد مو پالیگان و از Krita برای رنگ آمیزی رشته موها برای کاراکتر استفاده می کنیم. باز به بلندر برمی گردیم و کاراکتر خود را ریگ می کنیم. در پایان کاراکتر و تکسچر ها را به یونیتی میاریم و تنظیم آن می پردازیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مدلینگ و یووی مپ کاراکتر سه بعدی در Blender
  • تکسچر کاراکتر سه بعدی در سابستنس پینتر
  • ریگ کاراکتر در Blender بنحویکه در سیستم Humanoid Rig کار کند
  • استفاده از انیمیشن های رایگان با یونیتی برای ساخت کاراکتر سفارشی خود
تری دینگا

عنوان دوره : Packt Publishing – Create a Game Character: Blender, Substance Painter, and Unity

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 12.37 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Darrin Lile

نرم افزار : Blender, Substance Painter, Krita, Unity

زیرنویس : ندارد

Packt Publishing – Create a Game Character: Blender, Substance Painter, and Unity

Model and UV map a 3D character in Blender, suitable for game engines
Texture a 3D character in Substance Painter
Rig a character in Blender that will work with the Humanoid Rig system in Unity
Use the free character animations provided with Unity on your own custom character
About
In this course, you will learn how to create a game character using Blender, Substance Painter, Krita, and Unity.

-Model and UV map a 3D character in Blender suitable for game engines

-Import Blender objects into Substance Painter

-Use Substance Painter to texture a 3D objects created in Blender

-Rig a character in Blender that will work with the Humanoid Rig system in Unity

-Use the free animations provided with Unity for your own custom character

We will begin by creating a low-poly version of our character in Blender suitable for game engines. From this Blender model we will create a high-resolution version to be used for baking our texture maps. We will UV map the character in Blender, and then import the models into Substance Painter where we will create PBR textures for the character’s skin and costume. We will also cover how to best organize and prepare the character in Blender so that we can texture efficiently in Substance Painter. Once that is done, we will work on creating polygon hair in Blender and use Krita to hand-paint hair strands for the character. We’ll then go back to Blender to rig our character, based on what Unity needs to set-up its Humanoid Rig system. If we can fulfill the requirements of the Humanoid Rig, then it opens up the possibility for using hundreds of animations available for free and for purchase on the Unity Asset store. In the end, we will bring our character and textures into Unity and set it up so that we can use the animations that come free with Unity’s standard assets. Creating a game character in Blender can be a daunting task, but this course will provide an organized and well-structured discussion of each topic, explaining not only the how, but the why, of every step of the process. All the code and supporting files for this course are available at – https://github.com/PacktPublishing/Create-a-Game-Character-Blender-Substance-Painter-Unity
Features
Darrin is extremely clear and concise with his instructions and very straightforward
Be able to navigate in Blender and have a basic understanding of the modeling tools.

حجم کل : 4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا