mayaآموزشطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد سریع مدل سه بعدی روبات در Maya

DraftPunk - Create a 3d model quickly

آموزش ایجاد سریع مدل سه بعدی روبات در Maya

ایجاد سریع مدل سه بعدی روبات در Maya

 

ایجاد سریع مدل سه بعدی روبات در Maya : در این دوره آموزشی 40 ساعته با زبان روسی ، نحوه مدل سازی سریع در مایا را با انجام پروژه یک روبات جنگجو را یاد خواهیم گرفت. چرخه مدل سازی و توسعه مدل سه بعدی برای بازی ها را یاد بگیرید.

با مجموعه ایی صحیح از رفرنس های شروع می‌کنیم، با درک و ساخت silhouette ادامه می‌دهیم، یاد می‌گیریم که چطور به سرعت مکانیک مدل را درک کرده، و هندسه را رنگ کنیم. سپس با توسعه، بیک و تکسچرینگ هندسه سر و کار خواهیم داشت تا شما را برای کار در توسعه بازی آماده کنیم.

پیش نویس اسکچ، امکان ایجاد سریع و ویرایش آسان هر مدلی بعنوان مثال : تکنیک ، آبجکت های محیط ، کاراکتر ها ، فرم های ارگانیک ، فرم های ذهنی و کانستراکتور ها را فراهم می کند .

نحوه انتقال سریع ایده به ادیتور سه بعدی ، کار با فرم ها ، کار با silhouette ، ساخت آبجکت های جالب و جزییات دهی مراحل تکنیکی و فنی ، رندرینگ را یاد خواهید گرفت.این آموزش برای مبتدیان ، هنرمندان جواب ، طراحان دو بعدی ، توسعه دهندگان و بازی سازان مناسب است ، این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : DraftPunk – Create a 3d model quickly

سطح : متوسط

زمان کل دوره : +40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : –

مربی دوره : –

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

DraftPunk – Create a 3d model quickly

We will start with the correct collection of references, continue with understanding and building the silhouette, learn how to quickly understand the mechanics of the model, and color the geometry. You will make a ready draft model, and try it in context. And then we will deal with the development, baking, and texturing of the geometry in order to prepare you for work in game dev .

We are not attached to buttons, but for beginners we prepared a block of button tutors for all major 3D programs.

1 – blocking
The main task is to learn how to quickly transfer ideas to a 3D editor and consciously work with forms. At this stage, we develop the eye and the readability of the silhouette.

2 – DETAILS
We learn to work with forms inside the silhouette, make the object interesting and expressive.

3 – technical steps
Three-dimensional graphics require an understanding of the technologies by which it works.

4 – feed
A good model can be easily ruined, and the nasty one saved at the render stage.

5 – WORK WITH THE CUSTOMER

حجم کل : 41.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا