blenderFlippedNormalsModoSubstance PainterZBrushآموزشحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت کارکتر پیشرفته از Ben Erdt

FlippedNormals - Advanced Character Creation with Ben Erdt

آموزش ساخت کارکتر پیشرفته از Ben Erdt

ساخت کارکتر پیشرفته از Ben Erdt

 

آموزش ساخت کارکتر پیشرفته از Ben Erdt : در این دوره از هنرمند Ben Erdt، در 29 ساعت با نحوه ساخت کاراکتر های پیشرفته برای سینماتیک بازی در نرم افزار های Blender 3.3، ZBrush 2022.0.5 ، Substance 3D Painter 7.4.3 و MODO 15.2v1 آشنا خواهید شد.

این دوره نحوه آنالیز یک کانسپت آرت،حجاری در زیبراش،ساخت متریال در سابستنس ، نورپردازی و رندرینگ ، موارد دیگر را پوشش میدهد. این دوره شناخت عمیقی از نحوه ایجاد هنر کاراکتر را در کلاس جهانی را ارائه خواهد کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • بحث کانسپت و رفرنس
  • حجاری بدن
  • حجازی زره
  • پاکسازی High Poly
  • ساخت Rendermesh
  • یووی و سطح
  • رندرینگ و ارائه

تری دینگا

عنوان دوره : FlippedNormals – Advanced Character Creation with Ben Erdt

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 22.54 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Ben Erdt

نرم افزار : Blender – ZBrush – Substance Painter – MODO

زیرنویس انگلیسی : ندارد

FlippedNormals – Advanced Character Creation with Ben Erdt

Join senior Blizzard character artist Ben Erdt and learn to build advanced characters for game cinematics! You’ll learn to analyse a concept sketch, sculpt your character in ZBrush, create materials in Painter, light and present your work, and much more.

After completing the course, you’ll have a deep understanding of how to create your own world-class character art.

CINEMATIC CHARACTER WORKFLOW
Starting off in ZBrush, Ben will teach you advanced techniques for building your 3D character from scratch. When concept sculpting the model, we’ll block in both the anatomy and hard surface mesh. Once the high-poly is done, we build the actual render mesh using clean and industry standard topology, built for animation and performance. The entire render mesh is UV mapped using UDIMS.

In Painter, we’re creating the materials step by step. We’ll set up basic shaders, build a color hierarchy and focus on storytelling by adding aging, wear and tear, and dirt to the textures. Finally, we’re lighting and rendering our character to make a stunning final image you’ll be proud to put in your portfolio.

حجم کل : 15.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.05 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا