3ds maxFlippedNormalsphotoshopSubstance DesignerSubstance PainterUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنقاشی دیجیتال

آموزش نحوه ایجاد برگردان های سفارشی برای بازی

flippednormals - Creating Custom Decals for Games – In-depth Tutorial Course

آموزش نحوه ایجاد برگردان های سفارشی برای بازی

نحوه ایجاد برگردان های سفارشی برای بازی

آموزش نحوه ایجاد برگردان های سفارشی برای بازی  : در این دوره از هنرمند Emiel Sleegers، با نحوه ایجاد برگردان های سفارشی با استفاده از تکنیک های مختلف در نرم افزار های SUBSTANCE DESIGNER & PAINTER, ZBRUSH, PHOTOSHOP, UNREAL ENGINE 5 آشنا خواهید شد.

این نحوه ایجاد همه چیز از decal های رویه ایی گرفته تا نقاشی های دستی و حجاری شده ،نرمال مپ و برگردان های POM ،برگردان های مبتنی بر تصویر و موارد دیگر را نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • ایجاد برگردان های رویه ایی با Substance Designer
  • ایجاد برگردان های نقاشی شده با دست با Substance Painter
  • ایجاد بله ها و برگردان های جوشکاری در Zbrush و Marmoset
  • ایجاد ترک های جاده و برگردان های چاله با Substance Designer
  • ایجاد برگردان های POM در Unreal Engine برای نقشه برداری انسداد پارالکس
  • ایجاد decal های مبتنی بر تصویر
  • ایجاد نرمال مپ با decal
  • راه اندازی متریال های decal مختلف در آنریل انجین 5
  • استفاده از اطلس با برگردان برای بهینه سازی صحنه
  • نشان دادن نحوه استفاده از برگردان سطوح

تری دینگا

عنوان دوره : flippednormals – Creating Custom Decals for Games – In-depth Tutorial Course

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 5.15 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار : SUBSTANCE DESIGNER & PAINTER – ZBRUSH – PHOTOSHOP – UNREAL ENGINE 5 –  3ds Max

زیرنویس انگلیسی : دارد

flippednormals – Creating Custom Decals for Games – In-depth Tutorial Course

Learn how a professional environment artist works when creating custom decals using various techniques that can be used in-game engines. You will learn how to create everything from procedural decals to hand-painted to sculpted, Normal map only & POM decals, image-based decals, and much more!

SUBSTANCE DESIGNER & PAINTER, ZBRUSH, PHOTOSHOP, UNREAL ENGINE 5

We will cover various topics in this tutorial course, but the main ones are as followed:

Creating procedural leak decals using Substance Designer.
Creating Hand Painted leak decals using Substance Painter
Create edge damage and welding decals using Zbrush and Marmoset
Creating road cracks and pothole decals using Substance designer
Creating POM decals in Unreal Engine which stands for parallax occlusion mapping. It is a technique that uses height maps to make decals feel like they are made from geometry.
Creating image-based decals
Creating normal-map only decals that you can use on terrains
Setting up various decal materials in unreal engine 5
Using atlases with decals to optimize your scene
Showcasing how to use decals in your levels

حجم کل : 4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا