3ds maxFlippedNormalsZBrushآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ کاراکتر برای بازی در Zbrush و 3ds Max

Flippednormals – Texturing characters for games

تکسچرینگ کاراکتر

تکسچرینگ کاراکتر

 

در این دوره تکسچرینگ کاراکتر از سایت Flippednormals ، همه چیزهایی لازم برای تکسچرینگ کاراکتر بازی را یاد خواهید گرفت. مربی دوره Gavin ، همه مراحل مورد نیاز رو برای تبدیل شدن به بهترین هنرمند بازی را خواهید دانست. 4 ساعت آموزش با کیفیت ، صفر تا صد شروع به تکسچرینگ بازی سازی را پوشش می دهد.

با نحوه یووی مپینگ کاراکترتون ، کار با PBR و پینتینگ تکسچر ها ، نحوه استفاده از سابستنس پینتر و … را فرا می گیرید. از نرم افزار های ZBrush 4R8 ، Substance Painter 2017 ، 3ds Max 2016 و 3 Marmoset Toolbag استفاده می کنیم . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی تکسچرینگ کاراکتر :

  • Substance Painter : ابزار اصلی تکسچرینگ ،زیراکه سریع ، یادگیری آسان و قدرتمند است. اگر با این برنامه آشنا نیستنید ، یک ویدیو معرفی در فایل ها موجود است که با روند سرعت شما رو آموزش می دهد.
  • ورک فلوی PBR : یکی از مهمترین وضوعاتی است که هنرمند بازی باید مسلط باشد . مفهوم جدیدی است سبب می شود که تکسچرینگ و شیدینگ ساده تر شود . این فصل به این موضوع مهم اختصاص داده شده .
  • بیکینگ : نحوه بیک کردن را با استفاده از نرم افزار Marmoset Toolbag را یاد می گیرید . مپ های مورد نیاز شامل AO, ID, Curvature پوشش داده می شود .
  • تمام فایلهای تکسچر نهایی کاراکتر شامل می باشد .
  • متریال و یووی
  • بیک متریال ها
  • PBR
  • مقدمه ایی بر سابستنس پینتر
  • پینتینگ صورت
  • پینتینگ بازو
  • پینتینگ جلیقه
  • پینتینگ شلوار
  • تنظیمات Marmoset
تری دینگا

تصاویری از تکسچرینگ کاراکتر :

عنوان دوره : Flippednormals – Texturing characters for games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Gavin 

نرم افزار : ZBrush 4R8 ، Substance Painter 2017 ، 3ds Max 2016 ، Marmoset Toolbag

زیرنویس : ندارد

Flippednormals – Texturing characters for games

Texturing Characters for Games
In this game art tutorial, you’ll learn everything you need to know in order to texture high-end characters for games. Gavin will take you through all the steps and will guide you on your journey to becoming a better game artist. There are almost 4 hours of quality training in this series, covering everything you need to know in order to get started with texturing for games.

Learn how to UV map your character, bake maps, how PBR works, painting all your textures, how to use Substance Painter and much more!

Substance Painter
Substance Painter is the main texturing tool used, as it’s fast, easy to learn and extremely powerful. If you’re not familiar with Substance Painter, there’s an Introduction video included to get you up to speed in no time. After you’ve watched this series, you’ll be very comfortable using Substance Painter to make amazing characters for games.

PBR Workflow
PBR (physically based rendering) is one of the most important topics to understand as a Game-Artist today – and it’s covered extensively. It’s a relatively new concept which makes texturing and shading a lot easier, while also making your work looks significantly better. There’s a whole chapter dedicated to PBR, to make sure you understand it properly.

Baking
Baking using Marmoset Toolbag, you’ll learn everything you need to know about baking – from what baking actually is to how to bake good maps. Also covered are the various kinds of maps you need, such as AO, ID, Curvature, etc. In Marmoset, you’ll also learn how to work with cage-meshes for very precise bakes.

Final Textured Character Included
Get a unique look into a fully textured and shaded character – ready for an AAA game. One of the best ways to learn is to look through scene files where you can reverse engineer the choices made. You’ll have access to all the final files created by Gavin Goulden –  where you can really explore the finished textures and shaders.

Industry Veteran
Currently working as a Lead Character Artist at Insomniac Games, Gavin Goulden is one of the most veteran game artists out there today! He worked as a lead artist on Bioshock Infinite and has a heavy resume under his belt. Check out more of Gavin’s amazing work on his ArtStation page.

Software Used
Substance Painter 2017
Marmoset Toolbag 3
3ds Max 2016
ZBrush 4R8

Files Included
Final Substance Painter project
Low Poly Final Model
Generic Base Mesh
Marmoset Project

Chapter List
00 – Intro
01 – Materials & UVs
02 – Baking Materials
03 – PBR
04 – Intro to Substance Painter
05 – Painting the Face
06 – Painting the Arms
07 – Painting the Vest
08 – Painting the Pants
09 – Setting it up in Marmoset

حجم کل : 2.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا