cinema 4dFXPHDآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های روندگرا در تولید شیدر با Cinema 4D

FXPHD – C4D218 Procedural Layer Shader Techniques in Cinema 4D

آموزش تولید شیدر

آموزش تولید شیدر

 

در این آموزش تولید شیدر متوسط تا پیشرفته سینمافوردی ، به بررسی قابلیت های Layer Shader با سینمافوردی و چگونگی ایجاد متریال های مولتی لایه پیچیده را یاد خواهیم گرفت. پرفسور Tony Copolillo ، از تکسچر های رویه ایی، بلندینگ مد، گروه های پوشه و لایر ماسک ها استفاده میکند تا برخی از تکسچرهای دنیای واقعی را بدون استفاده از هر تصویر مبتنی بر پیکسل مانند تصاویر اسکن شده و عکس مجدداً ایجاد نمایید.

همه تکسچر ها بدون استفاده از هیچ گونه پلاگینی و در خود برنامه سینما فوردی ایجاد می شوند. همچنین مدلهای Low-Ploly را با استفاده از دست میسازیم و با ابزارهای Modeling Generator مقایسه می کنیم ، سپس به اعمال متریال های سفارشی جهت دستیابی به بهترین نتیجه خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید که در برخی از ویدیوها از MoGraph استفاده میکنیم و ماژول مو در همه نسخه های سینمافوردی در دسترس نیست. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مقایسه تکسچرهای لایه ایی رویه ایی با بیت مپ شده
  • کانال Reflectance
  • ابزار Extrude
  • ابزار Text
  • مپ های Displacement
  • MoSpline و Random Effector
  • انجام چندین پروژه
  • ساخت شیدر های مولتی لایه از ابتدا
  • آشنایی با noise shaders ،لایه ماسک ها و sub-surface scattering
  • استفاده از ابزارهای توکار سینمافوردی برای تولید برف جهت منظره پوشیده از برف
  • استفاده از آبجکت Physical Sky ، MoGraph Cloner و Hair Module trees
تری دینگا

عنوان دوره : FXPHD – C4D218 Procedural Layer Shader Techniques in Cinema 4D

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 8.32 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tony Copolillo

نرم افزار : Cinema 4D

زیرنویس : ندارد

FXPHD – C4D218 Procedural Layer Shader Techniques in Cinema 4D

In this intermediate to advanced Cinema 4D course we’ll explore the Layer Shader capabilities within C4D and learn how to create complex multi-layered materials. Professor Tony Copolillo will be using Procedural Textures, Blending Modes, Folder Groups and Layer Masks to recreate some real-world textures without using any pixel-based imagery such as scanned images or photographs. All the textures we’ll create are generated from within Cinema 4D off-the-shelf without the use of expensive third party plug-ins.

We’ll also build low-poly models by hand and compare them to C4D’s Modeling Generator tools and then apply custom-built materials to achieve some superior results. Note that some classes will use MoGraph and the Hair Module not available in all versions of C4D.

Tony is a Los Angeles-based artist/photographer/illustrator and senior art director with 20+ years experience in high-end digital photo-compositing for motion picture print advertising clients Disney, Fox, DreamWorks, Universal, WB, HBO, Netflix and more. Most recent projects have been focusing efforts in feature film VFX, 3D and motion graphics, as well as teaching courses in Cinema 4D.

حجم کل : 2.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا