FXPHDmayaUnreal Engineآموزششرکت سازندهطراحی محیطفیلم و فیلمبرداریمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش فیلمبرداری از خودرو در Unreal Engine بخش اول

FXPHD – UNR205 – Automotive Cinematography in Unreal Engine, Part 1

آموزش فیلمبرداری از خودرو در Unreal Engine بخش اول

فیلمبرداری از خودرو در Unreal Engine بخش اول

 

آموزش فیلمبرداری از خودرو در Unreal Engine بخش اول : در این دوره از هنرمند Liam Whitehouse ، با نحوه استفاده از نرم افزار های Autodesk Maya و Unreal Engine 5 جهت ساخت یک فیلم کوتاه سینمایی فوق واقعی از خودروی فورد موستانگ در محیط شهری آشنا خواهید شد.

این دوره شامل ساخت متریال،look development، نورپردازی،فیلمبرداری مجازی و تنظیمات رندر با کیفیت بالا در آنریل انجین است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • مقدمه ایی بر Unreal Engine 5 و مفاهیم فیلمبرداری از خودرو
  • تنظیم دوربین های سینمایی مجازی در Unreal Engine 5 با استفاده از Cine Camera Actor
  • مکان یابی در محیط برای یافتن لوکیشن های سینمایی
  • نحوه تطبیق دادن عکس های رفرنس با دارایی ماشین
  • نحوه تنظیم متریال های خودرو
  • نحوه تنظیم صحنه،قرار دادن ماشین در شات ها و تنظیم دوربین های دیجیتال
  • نورپردازی : تنظیم دمای رنگ،جهت هنری نور،بالانس نورها ،تنظیم نوردهی دوربین و منحنی فیلم در
  • تنظیمات دوربین

تری دینگا

عنوان دوره : FXPHD – UNR205 – Automotive Cinematography in Unreal Engine, Part 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 7.24 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Liam Whitehouse

نرم افزار : Maya – Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

FXPHD – UNR205 – Automotive Cinematography in Unreal Engine, Part 1

This is the first of a two-part course, which teaches how to use Autodesk Maya and Unreal Engine 5 to create a photorealistic cinematic short of a Ford Mustang in an urban city environment. The course covers material authoring, look development, lighting, virtual cinematography, and high-quality render settings in Unreal Engine.

Liam is an Australian based Senior VFX artist, who has been in the 3D industry since 2003. He has worked on various projects over the past 18 years including most recently the photoreal canyon environments for The Falcon and the Winter Soldier on Disney Plus, and the hollow earth environments for Godzilla vs Kong, as well as VFX work on other upcoming high profile feature films and episodic series.

حجم کل : 10.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا