mayaRedshiftSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

مدلینگ و رندرینگ یک عنکبوت جهنده بسیار واقعی از Eric Keller

Gnomon - Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider - Eric Keller

مدلینگ و رندرینگ یک عنکبوت جهنده بسیار واقعی از Eric Keller

مدلینگ و رندرینگ یک عنکبوت جهنده بسیار واقعی

 

مدلینگ و رندرینگ یک عنکبوت جهنده بسیار واقعی : هنرمند این دوره Eric Keller، فرآیند طراحی،مدلینگ،تکسچرینگ دقیق یک عنکبوت جهت واقعی را در Zbrush ،Maya ، Substance painter و Redshift نشان خواهد داد.

از یک بلاک ساده در زیبراش شروع میکند و پایپ لاین خود را برای حجاری جزییات دقیق ، پینت تکسچرها و متریال ها در سابستنس پینتر، ایجاد توپولوژی و یووی در مایا ، تولید خز و موی واقعی با پلاگین Lab’s Yeti و تنظیم نورپردازی و خصوصیات رندرینگ با استفاده از ردشیفت برای مایا را به اشتراک خواهد گذاشت.

ایشان جنبه های مهم آناتومی و زیست شناسی را مورد بحث قرار می دهد، همچنین تکنیک های نورپردازی و کامپوزیشن مبتنی بر مطالعه خودش در عکاسی ماکرو حشره و عنکبوت را نشان می دهد. این دوره برای هنرمندانی که بدنبال توسعه مهارت های خود در زمینه عنکبوت ها و همچنین استفاده از نرم افزار Peregrine Labs Yeti جهت ساخت خز و موز هستند ، مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این مجموعه بینظیر 😊

تری دینگا

عنوان دوره : Gnomon – Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider – Eric Keller

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 9 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 25

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eric Keller

نرم افزار : zbrush, substance painter, redshift, maya, yeti

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gnomon – Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider – Eric Keller

In this video series, Eric Keller demonstrates his process for designing, modeling and texturing an accurate and realistic jumping spider. Starting from a simple block out in Pixologic’s ZBrush, Eric shows you his pipeline for sculpting accurate details, painting textures and materials in Substance Painter, creating a working topology and UVs in Maya, generating realistic fur using Peregrine Lab’s Yeti, and setting up lighting and rendering properties using Redshift for Maya.

Along the way Eric discusses important aspects of spider anatomy and biology that should inspire and inform creature designers and modelers. He demonstrates lighting and compositional techniques based on his study of insect and spider macro photography. The video series is designed for intermediate to advanced CG artists looking to expand their skill set and their knowledge of spiders as well as incorporating Peregrine Labs Yeti fur software into their own models. Example files are provided.

حجم کل : 12.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.17 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فوق العاده عالی
    واقعا جهت گیری سافت ساز در جهت قرار دادن آموزشیای بیشتر از بلندر رو شدیدا تحسین می کنم
    بلندر نرم افزار آینده سی جی هستش
    ممنون بابت همه چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا