mayaMental RayThe Gnomon Workshopآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگشبیه سازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های ساخت جنگل شماره 2

Gnomon Workshop–Forest Techniques Part 2– Grass and Plant Instancing in Maya & Mental Ray

چمن و گیاه در مایا و منتال ری

چمن و گیاه در مایا و منتال ری

 

چمن و گیاه در مایا و منتال ری  در این بخش الکس،  نحوه ایجاد چمن واقعی با استفاده از مایا، پینت افکتس و منتال را آموزش میدهد درحالیکه تکنیک هایش را برای توسعه محیط طبیعی کامل به اشتراک می گذارد. ما با ارزیابی چمن پینت افکتس پیش فرض با بحث روی تنظیمات اولیه مورد نیاز برای ایجاد چمن طبیعی تر شروع می کنیم.

همچنین تکنیک هایی برای پوشش مناطق وسیع با چمن بوسیله منحنی ها و اینستنس ها مورد بررسی قرار می گیرند. با استفاده از اینستنسها، ذرات و سطح اشباع، الکس، نحوه پرکردن صحنه های بزرگ با هندسه چمن، میلیون ها چند ضلعی با حداقل فوت پرینت RAM ارائه می دهد. شامل یک اصطلاح مبتنی بر تکنیک برای نمونه های هندسه جهت می باشد که سطح تولید نرمال آن برای گیاهان و درختان کم اهمیت تر می باشد اما برای چمن بسیار مهم است.

موقعی که عناصر نیاز دارند که به صورت تعاملی و دقیق قرار گیرند، ، الکس نحوه استفاده از یک اسکریپت پینت هندسی موجود را به صورت رایگان نشان می دهد و همچنین نحوه پر کردن نمونه های ذرات را با هندسه توضیح میدهد. ایجاد تکسچر ها، میامتریال ها و ورک فلو ها در ارتباط با اسمان/ خورشید فیزیکی به طور کامل بحث شد.

همچنین، الکس نحوه رندر کردن و استفاده از گذرگاه های zdepth را برای اضافه نمودن عمق میدانی و افکتهای مه نشان میدهد و نحوه رندر کردن افکت های مه وابسته به حجم را در تکنیک های پست افتر افکت و فوتوشاپ را نیز مورد بررسی قرار میدهد این بررسی جهت افزایس رئایسم از طریق استفاده از تصحیح رنگ و پلاگین ها که شامل مجیک بالت، لنزکیر و سافیر می باشد، صورت می گیرد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره آموزش چمن و گیاه در مایا و منتال ری  :

  • شیدر های چمن
  • پوشش گیاهی ، Z-Depth ، عمق میدان
  • ادغام یک چمن به یک صحنه
  • چمنزار نهایی
  • بیک اینستنسها برای Geo
  • تنظیمات رندر
  • کاپوزیت در افترافکت

تصاویری از چمن و گیاه در مایا و منتال ری :

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره چمن و گیاه در مایا و منتال ری را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Gnomon Workshop – Forest Techniques Part 2 – Grass and Plant Instancing in Maya & Mental Ray

سطح : پشرفته

زمان کل دوره : 8.41 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Alvarez

نرم افزار : maya -mental-ray

زیرنویس : ندارد

Gnomon Workshop – Forest Techniques Part 2 – Grass and Plant Instancing in Maya & Mental Ray 

In this title, Alex covers how to create realistic grass using Maya, Paint Effects and Mental Ray while also sharing his techniques for developing a complete natural environment. We begin by evaluating the default Paint Effects grass library with discussion on the basic adjustments needed to make grass more natural. Techniques for covering large areas with grass are then explored via curves and instancing. Through the use of instancing, particles and surface emitters, Alex shows how to populate large scenes with grass geometry, rendering millions of polygons with a minimal RAM footprint. Included is an expression based technique for orienting instanced geometry with the normal of the generating surface, an issue less important for plants or trees but often very important for grass. When elements need to be interactively and precisely placed, Alex also demonstrates the use of a freely available geometry paint script, as well as how to bake particle instances to geometry. Generating textures, miaMaterials and workflow in conjunction with Physical Sun/Sky is thoroughly discussed. Alex also demonstrates how to render and utilize zDepth passes to add post depth-of-field and fog effects, how to render true volumetric fog effects, as well as Photoshop and After Effects post techniques to increase realism through the use of color correction and plug-ins, including Magic Bullet, LensCare and Sapphire.


1. Grass Shaders
2. Grass Coverage, Z-Depth, Depth-of-Field
3. Cliff: Integrating Grass into a Scene
4. Meadow: Instancing, part 1
5. Meadow: Instancing, part 2
6. Meadow: Instancing, part 3
7. Meadow: Geometry Paint
8. Meadow: Additional Elements
9. Meadow: Photoshop Comps
10. Meadow: Final Layout
11. Baking Instances to Geo
12. Render Setup
13. Final After Effects Comp

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 93%

93%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا