3ds maxThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ کاراکتر با سبک خاص برای پروداکشن

Gnomon Workshop - Stylized Character Modeling for Production

آموزش مدلینگ کاراکتر با سبک خاص برای پروداکشن

آموزش مدلینگ کاراکتر با سبک خاص

 

در این آموزش مدلینگ کاراکتر با سبک خاص از هنرمند Alessandro Baldasseroni، ورک فلوی خود را برای مدلسازی یک کاراکتر با سبک خاص برای پروداکشن ، بر اساس یک کانسپت مشخص، نشان می دهد. ایشان کار خود را از مراحل اساسی چون ارائه کانسپت دو بعدی اولیه و متریال های مرجع شروع میکند.

سپس نحوه مسدود سازی کاراکتر را با ZSpheres در ZBrush با استفاده از کانسپت بعنوان مرجع نسبت ها انجام میدهد.بعد با ترکیبی از تکنیک های پالی مدلینگ در 3ds Max و حجاری در ZBrush، جزییاتی به کاراکتر اضافه میکند. سپس توجه خاصی به ثابت ماندن توپولوژی قسمت های مختلف برای انیمیشن میکند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری :

تری دینگا

عنوان دوره : Gnomon Workshop – Stylized Character Modeling for Production

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Alessandro Baldasseroni

نرم افزار : 3ds Max, ZBrush

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gnomon Workshop – Stylized Character Modeling for Production

In this title, Alessandro shows his workflow to model a stylized character for production, based on a given concept. The essential steps are covered, starting with the presentation of the initial 2D concept and associated reference materials. Alessandro then demonstrates blocking out the character with ZSpheres in ZBrush using the concept as reference for proportions. This becomes his base in 3ds Max to block out all the main components through polymodeling. Next, he details the character with a combination of polymodeling techniques in 3ds Max and ZBrush sculpting. Particular attention is paid to keeping the topology of the various parts consistent for an animation environment, showing in particular how to efficiently retopologize parts in 3ds Max to achieve a better geometry distribution. After modeling an addition to the character not present in the initial concept, Allessandro renders and presents the final model in ZBrush in the form of a character sheet and a turntable.

حجم کل : 2.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا