آموزش طراحی ربات رادار با انجین Fstorm و Megascan
Gumroad - Radar Bot with Fstorm and Megascan
طراحی ربات رادار
در این دوره “ آموزش طراحی ربات رادار ” از مربی معروف Romain Chauliac ، چگونگی طراحی یک ربات راداری را با استفاده از انجین اف استورم و مگااسکن آموزش می دهد . رادار بات پروژهای است که من برای اولین بار در مسابقه Wizix انجام دادم. سعی کردم در این رقابت شرکت کنم و همه چیز را بصورت زنده و لایو رکورد کنم.
دلیل اصلی این آموزش همین بود . در حدود ۳۱ ساعت فیلم آموزشی دارید، که برخی از آنها موسیقی دارند و برخی بدون صدا هستند. به هر حال، ایده اینست که یک درک جهانی درباره نحوه برخورد من با این پروژه خاص را به شما بدهم. سعی کردم ابزارهای رایجی که در پروژه هام استفاده میکنم را شرح دهم.
- مدل سازی در مایا (البته با اسکریپتهام) شده اند
- لباس ها در مایا انجام شده اند
- تکسچرینگ در فتوشاپ، ماری و سابستنس پینتر
- نورپردازی و شیدینگ در انیجن Fstorm و 3dsMax
- کمی هم با Quixel Megascan و Zbrush
- داینامیک سازی لباس در مایا قدیمی و آهسته است، اما تمام تمام ویژگیهای عالی به من اجازه داد که کنترل دقیقتر داشته باشم تا در مارولوس دیزاینر.
- صحنه نهایی در 3dsMax 2017 و Fstorm
- مدل ربات رادار در فرمتهای (.ma, .obj, .fbx)
عنوان دوره : Gumroad – Radar Bot with Fstorm and Megascan
سطح : متوسط – حرفه ایی
زمان کل دوره : 31 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 28
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Romain Chauliac
نرم افزار : Maya,3ds max,Fstorm,Photoshop,Mari,Substance Painter,Quixel Megascan,Zbrush
زیرنویس : ندارد
Gumroad – Radar Bot with Fstorm and Megascan
Radar Bot is a project I did for my first Wizix-Contest. The rule was simply to turn into 3D and give back as best as possible the mood of the Ivan Rastrigin’s concept in one month.
So, I try myself to participate on this contest and record everything on Live and off. It’s the reason why it’s more a “making-of” than a tutorial. You’ve about 31 hours of video, some are with comments (french and a bit of english), some are with music, some are without audio.
Anyway, the idea here is to give you a global understanding on how I deal with this particular project.
Technically, as a “project for fun” I try myself different tools than my commons one. So it’s the main reason you will see me here on 3dsMax and Fstorm for example, just for fun and testing.
– Modeling is done on Maya (help with my scripts of course).
– Clothes are done on Maya.
– Texturing is done with Photoshop, Mari and Substance Painter (for mask).
– Lighting and Shading are done in Fstorm (and 3dsMax so).
– There is also a bit of Quixel Megascan andZbrush.
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
سلام. متاسفانه ویدیو ها فاقد صدا هستند.
سلام دوست عزیز داخل توضیخات ذکر شده که یا بدون صدا هست یا همراه با موسیقی و اورجینالش بدونه صداس و ما هیچ تغییری ندادیم
سلام امکانش هست این آموزش و اسکیرپتو قرار دهید
Project NieR Automata – A2 Character Creation in Maya with Daz, Xgen and Arnold.
Script – PlugIt for Maya
سلام متاسفانه فعلا موجود نیستند
ببخشید توی آموزش های این معلم از اسکریپت هایی برای مدل سازی استفاده میکنه ایا داخل این آموزش هستن ؟
ممنون
سلام اسکریپیت همراه آموزش نیست تنها فایل تمرینی فرمت های که خروجی گرفته شده همراه با رفرنس قرار داده شده هستش
سلام توی این آموزش نیست اگه این آموزش دانلود کنید بصورت کامل هم اسکریپت و تنظیمات دستی مایا رو هم یاد میده
https://softsaaz.ir/hard-surface-modeling-workflow-with-maya-2017/